Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-01 10:29:40 följande:
    Jag har men hittade inget hos Ajabaja
    Jg tänker som så att shoppar jag nu så blir de mindre med mej.. å jag vill ha så mycke som möjligt i ryggsäcken till moloheaven! Så jag tittar inte ens vad som finns hos ajabaja, då trillar jag säkert dit.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-11-01 10:45:10 följande:
    gomorron girls Kände ett behov av att titta in här.. Känner mig alltid hemma här, och känner mig lite down. Tydligen upplevs jag kall o okänslig. och det kändes ju sådär..vet att allt kan tolkas fel i skriven text, men shit, vad jag inte känner igen mig..
    Du är väll allt annat än kall och okänslig!! KRAM!!!!!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 11:18:24 följande:
    Japp och jag snubblade visst på köpknappen där
    Dom rika dom kan
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ChokladMoshin skrev 2009-11-01 11:14:29 följande:
    Gomorron tjejer, eller goddag!!Blir sååå arg!! Vi skulle ha middgasgäster vid kl. 17 ikväll, så imorse började jag förbereda och koka långkok både soppa och gryta.Nu ringer dom och säger att dom bara stannar en snabbis på fika, men HALLÅ!!!!!!!!!Får gläda mig åt att jag förhoppningsvis har en liten överrasknings påse Molosar i brevlådan om 1 1/2 vecka eller nåt
    Fy, jag hade blivit jätte arg!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:25:32 följande:
    Hej hej tjejer. *viiinkar* allt bra med alla?
    Vi mår toppen, rensar som en galning i allt vi äger och har  På måndag ska jag gå och prata snällt med loppisgubben och se om han kan tänkas sponsra min nya soffa... Jag nallade visst lite på de kontot för att åka på någon galen tripp till danmark, enligt min man är vi alla lite crazy
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    jojoa75 skrev 2009-11-01 11:42:57 följande:
    Känns det härligt att säga din man? Ni var sååå fina på bröllopsbilderna nu har jag nog skingrat tankarna tillräckligt för att kunna somna, natti!
    De känns helt underbart! Å tack, vi är verkligen nöjda med bilderna, ska framkallas och ramas in och upp så fort vi flyttat. Natti natti!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Varit hos Ronya oich fikat i em, tack för trevligt sällskap!

Med risk för att lbi tjatig... JAG LÄNGTAR TILL ONSDAG!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Usch va jobbigt, KRAM!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Liljan: Än en gång grattis till vinsten!!  Dubbelkolla bara så presentkorten gäller så länge du vill. En del bolag har ju lite konstiga regler.

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15