Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-31 20:02:00 följande:
    Jag det är det ingen tvekan om, ÅKA ska jag Jag får väl bara stå ut med att han surar i några dagar sen
    Vad säjer du om du kontrar med hans hocke/innebandyträningar då!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2009-10-31 20:46:51 följande:
    Jag försöker ta upp det ibland, men jag tror inte han ens ser att jag ALDRIG är iväg på nåt själv. jag är ju iväg varje fredag på Noras ridning t.ex, men det är ju inte samma sak, då har jag ju Nora med och så gott som alltid Ella också.
    Vi har haft den diskussionen här hemma ett par gånger oxå. V jobbar ju borta hela veckorna, och när han är hemma på helgen så jobbar jag. Inte mycke egentid alls alltså. Jag ser lite att hans tid med sina chaufförkompisar på restaurangen, eller i bastun på scandic är egentid, vi är inte överrens... Han ser mina kvällar när T somnat som egentid... Sho ko! vad gör jag, hänger på fl, trevligt som sjutto   men inte egentid i den bemärkelsen enligt mej...

Så igår åkte jag och solade 22 minuter, ENSAM!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2009-10-31 20:57:56 följande:
    Nej, kvällstiden om man är hemma själv kan knappast räknas som egentid, det är ju inte precis så att du kan sticka hem till en kompis medans T sover
    Exakt! Det har han svårt att förstå. Han säjer att jag har ju alla mina kompisar på datorn
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-31 21:45:47 följande:
    Vi bytte när Max var 1 1/2 och det har funkat kanonbra från dag 1 Å andra sidan har vi aldrig samsovit så han är van vid att sova själv...
    Shit! De e ju snart! Byter jag till T nu så knallar hon ut ur sängen direkt! Hon ska aldrig sova när man lägger henne längre... blir jätte ledsen, gallskriker i 2 minuter sen deckar  
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Flock skrev 2009-10-31 21:53:46 följande:
    Pyntar ni överallt eller var börjar ni??Första advent tar vi fram ALLT.
    Tänk så olika vi är, första advent plockar vi fram ljusstakar och stjärnor. INGET annat åker fram förrän på lilljul
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-31 21:55:08 följande:
    Jo det är ju lätt hänt..Vi byggde ju säng själva och valde då en vuxensäng för att kunna införa läsa-bok rutin tillsammans. Nu vet Max att man ska sova efter att ha läst två böcker och det är himla skönt*inga protester* Visst var det mycket vilja till en början då han är j**ligt envis men mamman är ännu mer envis så..
    Min unge hade aldrig fattat de!  Inte än iaf!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morgon allesammans!

Jag däckade i soffan framför någon tråkig film igår kväll, vaknade runt 2 och frös

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2009-11-01 10:25:09 följande:
    För den med pengar över inför salgen...50 % på massa Småfolk på AjaBaja.... Och nyheter med!(inte min butik)
    Finns de någon som har pengar över.... {#lang_emotions_undecided}
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15