Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:17:55 följande:
    Det blir salg och i november..
    Jaså...   {#lang_emotions_dreamer} NÄR!!!!??????!!!!!!!!?????!!!!!!!!???????? Vet du någon som ingen annan vet!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 13:22:59 följande:
    Nope- jag vet inte när men ATT
    ATT är ju iaf ett steg i rätt riktning.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll!

Hemma efter fullspäckad dag, Busfabriken, Donkan och Ts första Happy Meal, IKEA, biltema OCH Bauhaus, de ni!

Inget salgdatum!? Då e de väll konstigt om de blir redan nästa vecka, eller!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-10-28 17:19:49 följande:
    Heeeeeej!TAck så jättemycket för idag!Såå nöjda barn här!
    Tack själva! Jag tror vi lyckades ganska bra va!? Inte enkelt när de ska passa ungar mellan 1 och 15...   Spånar på var årets julklapp ska bli....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 17:23:31 följande:
    Huj vilken dag! Ja jag tycker med att datumet borde ha kommit nu... Allra allra senast imorgon!
    Ja, de verkar ju konstigt annars... fast en del danskar spånar ju på att de blir färre dagar, de kanske bara blir lör 7 och sön 8... så MÅSTE jag verkligen veta NU!!! DE e ju min jobbehelg
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-10-28 18:26:46 följande:
    Vad hittar alla på idag?Det är såååå lugnt här....
    Jag har precis lagt min dotter, helt slut i chassit ju. Mannen min är iväg och försöker laga bilen. Fick ju reda på igår att den va absolut INTE salgvänlig....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-29 16:12:47 följande:
    Tydligen inte..och det är ett smart drag! Det är långt ifrån barnvänligt där
    Tasha78 skrev 2009-10-29 16:06:18 följande:
    så man får inte ha barn med sig på salgen
    barne- klappvagne..... Barnvagn tolkar jag de som {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2009-10-29 16:39:43 följande:
    Japp, jag med. Det är vagnarna man inte får ha med sig. Sen är det bäst om man kan åka utan barn. Barn gillar INTE salg!
    T älskade salgen som 7 veckors bebis, nu skulle jag aldrig i min liv ta med henne, jag hade ju missat alla fynd då!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

GRATTIS till lillasyster i magen tjolla!!!

Snälla tjejer; kan ni hjälpa mej? jag har kommit åt någon tanget som gör att mitt tangentbord inte fungerar som de ska; jag kan inte skriva siffror utan det blir tecknenea ovanför !"#¤%&; någon som vet!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2009-10-31 19:20:09 följande:
    Nu är jag ännu mer irriterad, men på sambon han är sur över att jag ska åka på salgen på lördag, han tycker det är enda dagen han i lugn och ro har möjlighet att tapetsera Noras rum eftersom August är på kortis i helgen.Alltså VARJE gång jag vill göra nåt jag tycker är kul och göra det alldeles själv utan några barn med så blir han sur. Sist var det ju Ullaredresan som vi planerat in, men Ella blev sjuk så jag tyckte jag kunde få åka själv. Jag gjorde det, men han var sur i flera dagar.Och nu denna resan då. Alltså jag gör ALDRIG i princip nånting helt själv. Händer kanske 1-2 gånger i halvåret att jag hittar på nåt utan barnen med.Han däremot är iväg och kollar hockey minst en gång i veckan, spelar innebandy en kväll i veckan, ja ni hör.Men direkt jag vill iväg själv om så bara en kväll så tycker han det är jättejobbigt. Han säger det inte alltid rakt ut, men man märker hur sur han blir.Så, nu har jag fått avreagera mig lite till Tur att ni finns här så jag kan lasta över mina problem på nån
    Bry dej inte om honom!!! klart du ska åka! Du är absolut värd de!!!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15