Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 12:26:52 följande:
    Å stackars lilla sjuklingen   *kryapådigkram* från oss
    Tack! Hon tittar på landet för längesen nu. Å mamma fick INTE va med! Bestämd liten dam de här. Ang shopping, jag vill ha SALG! Ingen mer shopping förrän salg för min del. Pengarna börjar sina, de e bannemej inte billigt att bygga hus, Men sååååå fint de blir!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 12:35:55 följande:
    Jaså... Du fick inte vara med   *sötisen*Jag vill åxå ha salg!! Men har jädrans dåligt med pengar i salgkassan än så länge  Vet inte riktigt VAD jag ska sälja bort för nåt Å kan tänka mig det kostar kronor att bygga hus... Men roligt måste det vara
    Ja, jätte roligt verkligen, nu ser man ju att de händer saker. Målaren kommer på onsdag, fy sjutton för all spackling alltså! Himla tur att vi inte gör de själv!

Vet inte VAD du ska sälja bort!? Du borde väll ha en del...eller de har gått på T allt som bubblis växt ur?
    stökmamma skrev 2009-10-19 12:36:39 följande:
    Bubblis( gick inte att citera)Man tackar, precis va jag behöver och alldelles perfekt bit för midjemåttet stackarna Självklart blir det salg om datumet stämmer men det ska mycket till för att det inte ska gå att lösa, hehe Nu hänger väl du me oxå, om ni måste skjuta på flytten? (trissst me flytten )
    Klart mamamstök ska på salg!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Kristyr skrev 2009-10-19 15:15:35 följande:
    *TUUUUT utttttt tuttttttt ut*i behov av lurvoverallshjälp! Har hittat den grå med lila kantband Nu hoppas jag bara att stl 86 ska passa, vilket den iof borde göra för sonen är nog typ 80cm lång nu...blir det jättestort eller kommer det funka??
    Jag vet inte hur årets overaller är i storlek men jag har grå m cerisa kanter i 80 till T nu, hon va 76 cm för 2 månader sen, så ca 78 nu skulle jag tro.. 86 hänger fortf i garderoben, hon drunknar i den...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Kristyr skrev 2009-10-19 15:28:13 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-19 15:21:55 följande: har ju en polaris vinteroverall i 86 och sååååå stor är den inte (var den inte när vi provade och köpte den), har iof inte börjat använda den än...
    Men då funkar de säkert! Hade polarisen i 86 vi oxå men bytte till 80 för de funkade inte. Fast nu har min loppa precis börjat gå ju så hon e lite ostabil fortf, då funkar inte lite stora kläder...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:45:11 följande:
    Detta gör hon bara för att jäklas... Hon kommer aldrig ge sig, men inte jag heller, då får dom ju sjukskriva mig helt. Men det är ju lustigt att hon ska sätta mig på småbarn NU när jag jobbat på min avdelning i 1½ år. Det är bara för att få ihop schemat och slippa sätta in vikarier, spara pengar är allt som rör sig i huvudet... Gud vad jag längtar tills den dagen jag slipper det jobbet!
    Låter som min chef, jag blev sjukskriven 50% ju.. vad fick jag, Jo, två heldagar, 11 timmar... tack för den liksom, jag låg ju halvt död i sängen mellan passen för att ta igen mej... Hoppas de löser sej!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Usch då, verkligen inget roligt... KRAM!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morgon tjejer!

Hemma med sjukling idag oxå, detta är INTE bra för salgkassan

Kanske ska göra som smultron och ta tag i T på allvar... har en del som ska ut men inten inspiration alls...

Vilken surgubbe du fårr bubblan, var kom han ifrån!? Hoppas han ändrar sej. Han må¨ste ju inse att även du behöver göra saker för dej själv. Å om du dessutom finansierar resan med T tycker jag inte han ska säja ett ord! Vad finansierar han sina teknikprylar med, blocket!? Knappast va....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:58:08 följande:
    Å sjuk än liten? Jag sa det åxå! Ska du på kent får du sälja nåt du har för att gå!!! Jag har ju inget att sälja säger han... Å NÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Han har köpt en stereo jäkel för 60.000.- å jag sa inte ett smack!! En dröm han haft länge och jag sa fine köp den!!
    Ja, sjuk än... Feber och snorig, varit vaken mycke i natt, hostig som attan, fast bara nattetid... skumt de här. Ont i halsen har hon nog oxå för hon vill inte äta....
    Förra året gjorde vi en deal... V ville köpa ny tv, trots vi hade en fungerande... och hemmabio paket... Jag åkte på molo i nov och han shoppade loss på mellandagsrean, sen att hans kalas kostade minst 15 gånger mer än mitt e ju en annan femma men vi gjorde båda något som vi verkligen ville. Nu när vi skulle börja bygga så kom vi fram till att ny måste vi verkligen hålla i pengarna... V sa då, men vi har ju redan allt som behövs till huset så vi behöver inte handla mer. Jag inflikade med att T växer ju så jag måste nog åka på molo i år oxå. Vi kom fram till EN salg under hösten. De gäller att ge och ta! ´Frågan e bara hur vi ska göra för att få din gubbe att förstå de.....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 09:14:07 följande:
    Voj voj...sextiotusenkronor är sjukt mkt dineros Stoffe fick en jacka för 1700 i helgen så nu är han nöjd för ett tag och tycker huxflux att jag ska handla rejält på salgen
    Jag gillar din man! Jag kör stenhårt med argumentet att vi faktiskt har bestämt att jag ska få åka på en salg... å med tanke på att han får ett garage för sisådär nästan 400 000 så tycker han faktiskt att salgpengar är piss i missisippi
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-10-20 09:26:26 följande:
    Stackars t som är sjuk . Aline är lite snuvig men dt har hon varit till och från den senaste månaden tycker jag
    Snuvig har hon varit länge men igår när jag hämtade på dagis så va även ögonen helt variga och hon va inte alls sej själv. Åt en flaska välling 11.15.. sen åt hon ingenting förrän vid 22, en yoggi å lite glass.. De e verkligen INTE likt min unge...
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 09:30:37 följande:
    Jaa- han står ju ut med mig Precis- allt handlar om vad man jämför med Stoffe gnäller aldrig-han har gett upp Och efter sådana Traderarundor som den igår tycker han tvärtom att jag ska fortsätta som jag gör! Eller ja...nästan iaf
    Hur mycke drog du in igår igentligen? {#lang_emotions_dreamer}
    Zvartaliljan skrev 2009-10-20 09:36:01 följande:
    här finns ju en del Fick precis ett samtal från familjeliv, nu börjar det kännas verkligt
    Samtal från familjeliv... {#lang_emotions_undecided}
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 09:35:20 följande:
    Godmorgon! Är fortfarande förbannad över chefen, ska snart ta och ringa facket. Har knappt kunnat sova inatt!Milo har nog fortfarande ont i halsen, han vill inte äta
    Tycker jag du ska göra! Å hör vad dom har att säja om saken. Men de låter inte vettigt att flytta dej nu efter 1,5 år på andra avdelningen....
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15