Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 07:58:54 följande:
    Måste pota ett inlägg å jag er vad klockan är, vår gick önder amtidigt om jag pillde en kopp te över datorn och boktaven om er ut om en orm verkar inte funka
    Hihi..verkar som om du inte kan säga "S"..låter ju gulligt iaf
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-09 10:12:09 följande:
    God morgon tjejer, shoppas något? Jag la in lite bilder i BT nyss, "mys"kort med Damien och molomannekängen Adrian.
    God morgon!

Här shoppas inget idag..eller ja ännu iaf
    Har räknat ut att jag väntar på sisådär 13 paket-för många för att jag ska kunna ha koll iaf

Massor med fina bilder på dina pojkar! Du har så många gamla fina print från Molo{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 10:28:16 följande:
    Tretton?  
    Ja- HUR gick det till?{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-09 10:31:41 följande:
    Wow 13 paket låter som julafton!! Jag väntar på 1 bara.
    Åh julafton-guuud vad jag längtar{#lang_emotions_tomte} Måste nog göra något juligt idag, koka knäck kanske{#lang_emotions_dreamer}

13 paket är ju några men 5 av dem är faktiskt Schenkerpaket så det är bara 8 som ska ner i brevlådan
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-09 10:37:56 följande:
    Ja myyyysigt med julafton. Men Ronnie jobbar julafton i år IGEN. Har suttit och planerat julklappsinköp i morse. Det är halva nöjet tycker jag. Vi ska på luciafirande idag. Nikitas klass ska lussa.
    Åh tråkigt det där med jobb ju Stoffe måste skaka rör även på juldagen så det blir inte mkt starkglögg för hans del heller..

Lusse är ju också myyys- tror jag måste snoka reda på när stans luciatåg i kyrkan är. Det är nog enda gången på året som jag är i kyrkan{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 10:33:21 följande:
    Oups liksom    söt du e då
    Jo men allt är inte kläder faktiskt..En pappelinamatta och en pappelinafilt, Fisher Price leksak m.m Riktigt roligt att vänta på något annat än kläder som omväxling
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 10:42:49 följande:
    Ja grymt elakt mot dom å det är det som gör mig så arg!! Det som oroar mig mest är det här med skolbytet.. Tänk om jag inte får skriva in dom på nya skolan utan honom??   Vi kan ju INTE åka hit varje dag, det är för långt!! Nu ska man behöva nojja o stressa med de här, jag som skulle ta de lungt
    Men gud vilket stolpskott till karl-att han inte kan tänka på sina barns bästa liksom
    Jag ska hålla tummarna hårt för att det löser sig snabbt och smidigt utan att du ska behöva stressa alltför mkt{#lang_emotions_flower}
    Jes sica skrev 2009-12-09 10:47:01 följande:
    Fy f*n vad livet är orättvist!!!! Fick missfall igår!!!
    Åh beklagar verkligen och skickar en stor kram{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta

Gucce är numera stayhard.se-är det bara jag som får konstiga vibbar av namnvalet..
    När jag såg mailet "välkommen till Stayhard" så trodde jag först att det var spam som hamnat fel{#lang_emotions_cool}
    Och de ger just nu 15% på Odd Molly om ngn är intresserad

• Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 13:53:20 följande:
    Haha jag reagerade också Du har inte hört ngt från Stormis?
    Nope, inget hört så det innebär nog att de blev kvar{#lang_emotions_baby}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-09 14:27:38 följande:
    Hej hej alla! Hemma igen, valde att avvakta med igångsättningen, men har satt bokat in mig för ny koll på måndag... Så snälla alla, håll nu tummarna för att det drar igång av sig själv innan dess. Smultrons och Buttes knep nu testat .
    Hej!
    Ja jag har sagt att han kommer spika BF så han har ju några timmar på sig
    Testa på *nuppelinuppnupp*
    Buttelina skrev 2009-12-09 14:29:32 följande:
    bra val gums hehe  bara nuppa nuppa nuppa smultron det är därför stormis inte svarar på sms
    Haha- precis det är hardcore i Varberg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15