Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pimm skrev 2009-12-10 11:26:06 följande:
    Smiter in här lite:) Jo jag tror dom är helfodrade, kolla bilden i nederkanten på jackan www.busochrackartyg.com/category146/
    Jo men de 3 lurvarna vi har sedan tidigare har tyg i nederkant, vid dragkedjan och i luvan. Dock är dessa äldre kollektioner så det kan ju ha ändrats
    Skatten kanske vet{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2009-12-10 11:26:45 följande:
    Klokt att sluta amma..jag tror det är det värsta att ALDRIG ha en minut för sig själv,vara standby natt som dag..här har det varit riktigt struligt med nätterna...men,peppar,peppar denna vecka har vi vaknat av oss själva och fått väcka dem..före det så var det så illa att även maken började se rosa elefanter..men med sömn för alla så orkar vi le och se lite framåt.. Ja,att gå på affären har varit vår vuxenlyx med..till med maken anmäler sig frivilligt till att handla mat-EGO-tid Nu hoppas vi passerat helvetet då Livia nu är 1 och Gustaf snart fyller 3..och vi ger nu omega även till Livia och hon sover så himla bra..slump eller ej-vi fortsätter Fortsätt ta DIN tid om så bara en timme här och där-så vikitigt för att orka..
    Åhh-det kan mycket väl vara Omega som har ett finger med i spelet där! Max var hos läkaren för magen/förstoppning i måndags och när läkaren fick höra att vi ger honom Omega så sa han att det borde alla ge till sina barn
    Underbart att det vänder för er{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Pimm skrev 2009-12-10 11:27:28 följande:
    Såg nu att fodret syns ännu mer på den röda...visst var du sugen på den *lockelilock*
    Scchhyy
    JsN skrev 2009-12-10 11:28:49 följande:
    Tur att det är lila muddar!
    Hihi..ja du har ju annars spenderarbyxorna på såg jag i kalendertråden
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-10 11:34:35 följande:
    Så mycket övertid som jag jobbar just nu så måste jag unna mig liiiiite.
    Såklart{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 12:19:54 följande:
    Väntar o väntar o väntar från mysgrodan jag med...
    Jag tycker faktiskt att det smakar bäver eller s k i t om man får säga det
    Men vi har gjort det till en "duktiggrej" så Max tar det på sked och känner sig duktig
    JsN skrev 2009-12-10 12:20:25 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 12:19:54 följande: Tuttifrutti.
    Jo det står det på flaskan men det är minsann ingen piggelinsmak på det{#lang_emotions_throwup}
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 12:22:31 följande:
    ah, smart Var köper ni det?
    Apoteket
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-10 12:34:19 följande:
    en liten fundering : om man ständigt måste ha minst 5-6 maskiner smutsttvätt i tvättstugan för att annars svämmar skåp och lådor över, betyder det då att a) man har för mycke kläder b) man har för lite  förvaring    godagens
    Men vilken fråga För lite förvaring såklart

*slutar spamma och drar till dagis*
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-12-10 14:56:36 följande:
    Ja jag får en ny lurv. Molo skickar en blå med gröna kanter till butiken i dag. Så förhoppningsvis dröjer det inte så jätte länge till nu. Någon som har bild? Skulle vara en nyare modell.
    Den senaste blå med gröna kanter är ju den som jag har köpt till Max
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 18:09:57 följande:
    Gokväll tjejer! Idag har jag shoppat gardintyg till nya vardagsrummet... dom som skulle va turkosa blev helt plötsligt vinröd/svart/vit Man ska va flexibel! Hur har ni de här inne?
    Haha..tror nog att jag är lite trött för ur denna mening läste jag bara två ord Plötsligt gravid (fick nog gardintyg till gravid tror jag )

Så himla roligt med att allt och precis allt är nytt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15