Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-07 20:36:12 följande:
    T e 79 och har 80 i den som kom från stormis. den röda 86an drunknar hon i! Har ju ingen erfarenhet av årets...
    Ja den kom väl samtidigt som den bruna med blå kant? (kan minnas helt galet) Iaf så var den kollektionen med bruna lurven stora i storleken
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 20:37:21 följande:
    Denna:www.babyshop.se/system/search/product.asp =...och så vann jag precis en till väpnarluva- mössor är en annan melodi www.tradera.com/MOLO-mossa-ranarluva-vapnarhu... Fiiina!! Jag e bra sugen på den grå med lila kantband, så himla fin!
    Ja jag tycker den är finast av alla! Hade den funnits som overall så hade jag tagit den till Lova eftersom maken är emot en "tjejig" lurv på Max*knasgubbe* Jag tycker att den är unisex
  • Smultronhjärta
    modestyclara skrev 2009-12-07 20:38:07 följande:
    jag har en treåring som har stooort huvud (större än storasyster som är fyra) och då är frågan om jag ska ta stl 3-5 år eller 6-8 till honom *ångest*
    Svårt att råda eftersom jag inte har någon själv men om jag hade varit i din sits så hade jag tagit 3-5 år
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 20:42:10 följande:
    Neej den är ju unisex! Men tror sambon här också hade tyckt den är lite girly, tror det kommer bli enblå med limekantband från pre spring här.
    Ja den har jag köpt till Max Såå fin och fluffig!
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 21:17:43 följande:
    Jag tror också attd en stl blir bra. Vi har 3-5 år till min 2-åring, men den är lite för stor. 1-2 år sitter bättre på, men hon klagade med den stl så jag tog större iaf. Funkar och kommer funka bra ett par år till .
    Åh där är ju du! Då har du sett att vi redan har bestämt din sexuella aktivitet för kvällen va?
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 21:23:48 följande:
    Ähum, ja.... Men jag väljer att inte tänka på det. De fantasierna som dylker upp i samband med era inlägg blir liksom liiiite för mycket . Men visst, jag är as-tänd . Har lite babyshop-molo-ångest här bara...
    Snarare av-tänd kanske
    Vadan denna ångest?
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 21:30:57 följande:
    Liksom om eller vad jag ska köpa . Sitter med 900 kr i korgen just nu och funderar på om jag ska stänga ner eller ej. Tex ska jag köpa ett par till likadana lurvbrallor i stl större? Vet inte om de jag har räcker hela säsongen? Tex ska jag köpa en till för stor lurv som nog passar bäst först i höst... Lite sådär. VÄLDIGT nödvändiga/behövande köp...
    Ähh KÖÖÖP säger jag 4,4kg får man shoppa lite för
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:03:47 följande:
    Nästan så man vill bli gravid bara för att färdknäppa
    Du kan ju alltid öva så att du är tränad utifall att
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 22:08:54 följande:
    Jo, tack, just nu hoppar jag gärna över det med ... Men snart är det värt det iaf. J-a dundermage som bara är i vägen!!!! Dessutom sitter jag nu med halv varukorg på Babyshop och funderar på om jag ska eller ej. Borde inte. Men gillar det jag ser...
    Men du kan väl plocka bort lite och köpa det som ögat gillar bäst Eller ska du vänta tills allt är slut{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-07 22:13:57 följande:
    Aha! Ja men det passar in på båda Ja, det är den lurven jag fastnat för men jag har ju den mörkgrå med gula kantband (den äldre) och det är för likt.
    Neej- jag tycker inte att de är så värst lika irl{#lang_emotions_dreamer} Supersnygga båda två men på olika sätt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15