Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-10 20:20:51 följande:
    Eller dessa kapslar som är för barn: www.vitaminvaruhuset.se/shop/?artnr=3953
    Haha- ser nu att jag får samma länk hur jag än gör
    Men hos angiven shop finns det kapslar för barn,sen vet jag att det finns ett företag som säljer tuggtabletter för barn som har Kalle Anka på burken..

NU ska jag sluta tjata om Omega3..för denna dagen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-10 20:22:00 följande:
    Någon anledning till att du länkat till sammakapslar med jordgubbsmak tre ggr nu?
    ..Såg det nu också Fattar inte varför eftersom jag har kopierat olika produktlänkar i shoppen{#lang_emotions_undecided} Och den som jag har länkat till är inte ens den jag menar *helsnurrigt*
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 20:22:47 följande:
    Haha- ser nu att jag får samma länk hur jag än gör Men hos angiven shop finns det kapslar för barn,sen vet jag att det finns ett företag som säljer tuggtabletter för barn som har Kalle Anka på burken.. NU ska jag sluta tjata om Omega3..för denna dagen
    *f`låt*

Disney:
    www.vitalas.se/default.asp
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-10 21:02:09 följande:
    Jo, men andra barn kan ju inte ha en sån! . Btw - du fick Hikmet-mailet va? Å, ikväll kommer jag inte sitta uppe sent som jag gjort nu några kvällar. Är helt slut! Bara så att du vet .
    Det är redan hämtat Noterat att du måste vila upp dig inför att få ut lillebror..Tror det är dags att go for hardcore istället för att hänga här
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-10 21:09:08 följande:
    Alltså drunkna nästa år... I år är det ju självklart.
    Japp -ska tacka mannen med den förfallna looken och fina hjärtat
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-12-10 21:20:09 följande:
    Smultronhjärta- har du hittat din trehjuling? Annars har jag två förslag;  www.mrtoys.net/radioflyer/pics/Radio_Flyer_Bi... salestores.com/stores/images/images_747/RADIO... Tyvärr har ja inte lyckats fnula ut hur man kopierar bilder på macen, så du får nöja dig med en länk.
    Inte hittat ännu- det finns så många coola! Även dina förslag var ju tuffa..
    Denna ligger högt på listan just nu:
    shop.textalk.se/se/article.php&art=851180

Men det tråkiga med det hela är ju stöldfaktorn..
    Jag har varit såå nära att köpa en Paul Frank cykel till mig själv flera ggr men alltid avstått eftersom jag vet att jag troligen inte kommer få ha den i fred..Trist men sant
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-10 21:36:05 följande:
    Supertuff. Men du, flak är nästan ett måste. Karla älskar att lasta!
    Haha- sant, hon har ju helt rätt Men vi har redan en klassisk Pelle trehjuling som kan lastas på
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-10 22:56:20 följande:
    *blink blink* å, nej, måndagar i dec på gekås är inte roliga, inte före 16 iallafall
    Jag ringde dit efter att du inboxade och då var de slut men skulle ev. få in fler..
    Så jag kollar imorgon
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-10 23:04:56 följande:
    vaaa, det fanns ju hur många som helst vad ska tomten komma me nu.......
    Håll tummarna! Jag ringer imorgon också och kollar, lägger isf undan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15