Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-09 14:48:34 följande:
    Men har du skickat sms? Jag har inte fått nåt??? Passar bra idag, men det känns ganska osannolikt faktiskt... Men 091209 hade ju varit ett snyggt personnummer . Känns iaf bra att veta att de sätter igång mig om jag vill, men jag väntar tills på måndag till att börja med. Då är det nästan en vecka över och i Norge låter man en inte gå över längre så känns det mer ok att sätta igång mig enbart för min skull. För i dagsläget behövs det inte för bebisen. Men mitt bt har legat typ 115/65 hela graviditeten. I måndags var det 136/81 och idag 138/95 så nåt händer ju i kroppen iaf. Trööööööööööööööööööött. Fick fin post idag från bl a Babyshop och maken gillade Brazil blue-lurven skarpt i färgerna så det var ju kul . K inviger den att sova i nu.
    Undrar vart det sms:et har tagit vägen då{#lang_emotions_undecided} Äh jag skickade ju egentligen bara en massa kärlek i textformat{#lang_emotions_heart}
    Jag har också fått Babyshop post men ännu inte hämtat det, sen fick jag denna:

www.tradera.com/Body-med-algar-stl-74-marke-molo-auktion_103692063

Trodde det skulle vara något lurt med auktionen men det var visst ett riktigt fynd

Så nu är det bara 12 paket kvar som jag väntar på, har tagit mig i kragen och räknat nu eftersom jag först inte kunde komma på vad jag hade fått från Babyshop
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 14:47:46 följande:
    Ni e galna
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-09 14:47:34 följande:
    Man ska inte vara pryd om man vill hänga här i tråden.
    Ha ha- och då filtrerar jag ändå innan jag skriver något
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-12-09 14:58:20 följande:
    Jag beställde ett klädesplagg därifrån en gång. Min man trodde jag hade handlat sexleksaker.
    Ja det är ju inte helt osökt att man tänker på just sexshop
    Du såg att de har 15% på OM nu va?*vill minnas att du gillar det*
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-09 14:57:42 följande:
    Jag vill ha kärlek på sms . Skicka igen!!!!!!!!!!! Behöver lots of löööööv nu!
    Hihi..får skriva ett nytt lööövligt sms då eftersom lillebror fortfarande inte har tittat ut
    *gamla funkar inte då*{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-12-09 15:02:17 följande:
    Japp stämmer bra det. Ja, jag såg det men jag ska inget handla. Håller hårt i plånkan! För tillfället iaf......... Snacka om att han blev besviken när det bara var en blus.....
    Ja tänk vad karlar kan va lätta ibland..Min man trodde att jag hade suttit och varit lite horny på eftermiddagen en gång när han kom hem eftersom min dator hade massa snuskiga invites på skärmen{#lang_emotions_dreamer} Hoppet sjönk när han snabbt insåg att det var virus
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-12-09 15:25:12 följande:
    hej igen!!! idag kom världens finaste paket.......lila lurvjacka  kärlek vid första ögonkastet och Stella älskade den med och skulle prova med en gång och det händer inte ofta kan jag ju säga Men min lilla busa är sjukis......imorse var hon alldeles varig i ögonen och nu klagar hon på ont i öronen......mmmmm tror ni att det har nåt samband öron och ögon har åkt på bakterier eller???? kanske har hon öroninflammation också nu då?? ögonen är lite kletiga nu igen efter att jag torkat dem i morse och ingen feber än men hon var lite varm och åt inte speciellt bra....mmmm ska jag ringa till VC och få en tid tycker ni...
    Det skadar ju inte att kolla tycker jag! Krya på sig{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 16:00:34 följande:
    Ja väldigt onödigt Oliwer börjar bli för stor & grabbig för att ha fööör "unisex" Ser bara ko-ko ut Eller som sambon säger - han e för stor för clownkläder nu!!

Håll ut- det kanske kommer objekt i kvällens luckor
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-12-09 16:17:21 följande:
    Goddagens Shit, vad tiden rinner ifrån mig nu när jag har Philip hemma från dagis hela tiden. Snacka om att man aldrig ska planera något när man har barn. Jag letar OT förvaring till Gustavs rum. Han har limegrönt på väggarna och det skulle va snyggt med lådor i den färgen. Har någon nåt bra tips?
    Denna är ju söt
    www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=58&artnr=JABLEKSAKSLADASTJARNA&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std
  • Smultronhjärta

God kväll!

Har precis insett att Sverige är dåliga på det här med Doraleksaker så nu knåpar jag på en order från staterna{#lang_emotions_dreamer} Maken är i vanlig ordning lite småknäckt över att jag ska släpa hem mer plast och en dyr sådan denna gången

*ska bara bada lite*

• Smultronhjärta

lillronya skrev 2009-12-09 21:34:58 följande:
    Godkväll! Du är ju för rolig med dina plastsaker.
    *sitter här en stund medan maken städar upp efter skumkriget*

Ja men det är ju gulligt att Max har en idol-sen att det råkar vara dryga Dora är ju inte mycket att göra åt
    Tasha78 skrev 2009-12-09 21:40:12 följande:
    ja det är sjukt jag fick med beställa en fisher price leksak från usa eftersom sverige inte hade den
    Jaa- det är dyyyrt men vad gör man inte{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15