• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:44:15 följande:
    Smärtfria? Kan man välja såna? Trodde alla kändes som om man bajsade ut en vattenmelon?
    Hihi!! Kanske för att jag har en extremt hög smärt tröskel. Första förlossningen med lite lustgas, förlossning nr. 2 hann jag inte så det blev utan och förlossning nr.3 hade jag lustgas men använde den inte förrän dom sydde.
    Skulle lätt kunna klämma ut ett par till.
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Flock skrev 2009-11-09 22:45:21 följande:
    Säger Natti nu! Sov gott alla
    Gonatt!!
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:42:43 följande:
    Ooooh, förlossningar som är så underbart..... Fast jag har ju haft tur med snabba och smärtfria då.
    instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det??

själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O)

smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås {#lang_emotions_dreamer}... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:49:55 följande:
    instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det?? själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O) smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås ... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
    Ullaredssåpan är ju helt skev..de har verkligen lyckats skaka fram alla original och konstigt folk{#lang_emotions_undecided}Varför kan de inte visa lite av majoriteten som faktiskt handlar där? dvs "normalingar"
    Men visst roligt är det
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:45:09 följande:
    Du,jag har trots allt bara klämt den vanliga vägen två ggr och det räcker gott och väl..Första gången så vet man inte vad man kan vänta sig och andra gången är det enligt mig ännu värre eftersom man just vet så no more *huwa* Men en till liten kärleksmix på mig och maken är ju alltid en fin tanke
    Ja, jag har hört flera som säger att andra FL är värre så det kan jag tänka mig.

En till liten på era bra gener vore väl trevligt så småningom.
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:47:14 följande:
    Hihi!! Kanske för att jag har en extremt hög smärt tröskel. Första förlossningen med lite lustgas, förlossning nr. 2 hann jag inte så det blev utan och förlossning nr.3 hade jag lustgas men använde den inte förrän dom sydde. Skulle lätt kunna klämma ut ett par till.
    Jag körde också lustgas men nog fasen kändes det! Fast det är ju verkligen övergående. Att man sen inte kan gå på toa på flera dagar var det ingen som hade berättat
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:52:58 följande:
    Jag körde också lustgas men nog fasen kändes det! Fast det är ju verkligen övergående. Att man sen inte kan gå på toa på flera dagar var det ingen som hade berättat

Nu får jag nog slita mig då..innan maken klottrar ner hela kroppen med FLtermer

Sov så gott alla!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Milliz
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:47:14 följande:
    Hihi!! Kanske för att jag har en extremt hög smärt tröskel. Första förlossningen med lite lustgas, förlossning nr. 2 hann jag inte så det blev utan och förlossning nr.3 hade jag lustgas men använde den inte förrän dom sydde.Skulle lätt kunna klämma ut ett par till.
    Jag har nog också rätt hög smärttröskel tror jag. Då jag kom in på förlossningen då jag skulle få Elias såg bm helt förvånad ut då hon skulle undersökte hur mycket öppen jag var. Hon hade tänkt skicka hem mig eftersom jag såg så opåverkad ut, då var jag visst öppen 7cm.. Fast nog gjorde det ont, men jag trodde att det skulle vara värre...
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

God kväll förresten, jag kikar bara in en snabbis

Elias 070202 Ella 080920
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:45:09 följande:
    Du,jag har trots allt bara klämt den vanliga vägen två ggr och det räcker gott och väl..Första gången så vet man inte vad man kan vänta sig och andra gången är det enligt mig ännu värre eftersom man just vet så no more *huwa*Men en till liten kärleksmix på mig och maken är ju alltid en fin tanke
    Vad gulligt det lät med kärleksmix!!
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:51:52 följande:
    Ullaredssåpan är ju helt skev..de har verkligen lyckats skaka fram alla original och konstigt folkVarför kan de inte visa lite av majoriteten som faktiskt handlar där? dvs "normalingar"Men visst roligt är det
    Men då blir det ju ingen rolig tv ju!! Maken vill i alla fall åka dit nu, han har alltid sagt nej innan när jag frågat.
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:49:55 följande:
    instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det??själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O)smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås ... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
    Ok, låter ju INTE kul. Min första förlossning tog 7 timmar från första värk, sen 3 timmar med nr.2 och knappt 2 timmar med Mini .
    Med nr. 2 hann jag vara 9 minuter på förlossningen innan hon kom ut.
    Kunde knappt gå in på förlossningen eftersom huvet nästan var ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15