Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:45:09 följande:
Du,jag har trots allt bara klämt den vanliga vägen två ggr och det räcker gott och väl..Första gången så vet man inte vad man kan vänta sig och andra gången är det enligt mig ännu värre eftersom man just vet så no more *huwa*Men en till liten kärleksmix på mig och maken är ju alltid en fin tanke
Vad gulligt det lät med kärleksmix!!
Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:51:52 följande:
Ullaredssåpan är ju helt skev..de har verkligen lyckats skaka fram alla original och konstigt folkVarför kan de inte visa lite av majoriteten som faktiskt handlar där? dvs "normalingar"Men visst roligt är det
Men då blir det ju ingen rolig tv ju!! Maken vill i alla fall åka dit nu, han har alltid sagt nej innan när jag frågat.

Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:49:55 följande:
instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det??själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O)smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås ... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
Ok, låter ju INTE kul. Min första förlossning tog 7 timmar från första värk, sen 3 timmar med nr.2 och knappt 2 timmar med Mini

.
Med nr. 2 hann jag vara 9 minuter på förlossningen innan hon kom ut.
Kunde knappt gå in på förlossningen eftersom huvet nästan var ute