• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2009-11-09 22:09:52 följande:
    skattsonen är dålig.. men läste nu på facebook att de är hemma igen. SKÖNT!!!
    Fy då!

Vad är det som händer egentligen? Tycker alla blir sjuka just nu.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-11-09 21:54:12 följande:
    Hittade du ingenting med pärlor till henne? Jag köpte en pärlplatte t-shirt och en aquaflower med pärlplatteärmar till Ella

Skulle vilja he en knapptröja....
    Duntoffla skrev 2009-11-09 21:59:59 följande:
    Ja, hade jag haft 4 tjejer så hade nog Noel varit grabbigare klädd. Tycker han är superfin i mohawken Anna sötnosen ville att jag skulle hälsa att klänningen var shoppad men att hon inte kommer hem förrän i slutet på veckan och mao inte kan skicka den nu. Svarade att hon verkligen inte skulle tänka på sånt just nu men ville ändå hälsa vad hon skrivit till mig.
    TAck
    Flock skrev 2009-11-09 22:01:50 följande:
    Pärlplattor vill jag ha * drömmer* SÅ fint ju!! God kväll förresten!Någon som hört något om skatten o bubbelmamman??
    Godkväll!
    Såg på facebook att skatten är hemma igen. Vet inget mer..
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:10:09 följande:
    gokväller=).... ngn som vet vart ja kan få tag på ett par byxor/leggins med ljusare blå botten med mörkare blå prickar på www.familjeliv.se/hem/greksmurfen/gallery/php... som är som armarna på lammtröjan??!.. såg att nikki hade en ute med det vat ju stl 110.. en aningen stooooooooor för maxen =P
    De finns med jämna mellanrum på t. Fanns tyvärr inte i butik längre.
  • Smultronhjärta

Hahaha-jag tror jag dööör
    Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck
    Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:14:32 följande:
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
    Hahahahahaha ni är sååååååå himla roliga!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-09 22:11:20 följande:
    Nä Skulle vilja he en knapptröja.... TAck Godkväll!Såg på facebook att skatten är hemma igen. Vet inget mer..
    Men det var ju nån här i tråden som råkat köpa dubbelt av en sån knapptröja i beads....kolla med den då.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 22:12:20 följande:
    De finns med jämna mellanrum på t. Fanns tyvärr inte i butik längre.
    jo har sett det men har inte sett ngn i stl 80-maximum 86.. dinotigtsen var stooora på han nu.. såg mer ut osm byxor å de e stl 86 så hade nog velat ha stl 80...så sött när det e tight =)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
    hahahahha......ja där ser man =P...

funderar skulle inte nästa FL träff kunna var i ullaredstrakterna=P så skulle man kunna börja dagen med lite shopping där {#lang_emotions_dreamer}....älskar ju å shoppa =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • ChokladMoshin
    Vad vore en dag på salgen........
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15