• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:14:32 följande:
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
    Skrattar så jag ramlar av stolen
    Tror nog att det är tur du inte använder den helige lika mycket som riktiga FL. Då hade den varit uppsliten nu
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Greksmurfen

busbellan : trevligt å råkas idag=)... alltid trevligt å ha ett ansikte till den man pratar med=).... å tack för att jag fick dinoleggingsen =)

mamma till Maximilian född 081028
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 22:06:04 följande:
    Nämen gulle då! Varför tänker hon på något sådant nu? Jag har ju inte ens betalt den än. Måste ju ha pris o kontonummer först. Hon är bara för söt alltså. Hälsa henne från mig om du pratar med henne igen! Har du hört något mer? Hur går det för henne?
    Flock skrev 2009-11-09 22:01:50 följande:
    Pärlplattor vill jag ha * drömmer* SÅ fint ju!! God kväll förresten! Någon som hört något om skatten o bubbelmamman??
    Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom.

Hon håller på med massa undersökningar och skulle röntgas. Röntgen gör tydligen att hon svimmar. Hon hälsar i alla fall till alla pölsekärringar.
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:14:32 följande:
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
    Haha...ni är ju inte kloka. Är han sugen på en till?
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:20:29 följande:
    Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom.Hon håller på med massa undersökningar och skulle röntgas. Röntgen gör tydligen att hon svimmar. Hon hälsar i alla fall till alla pölsekärringar. Haha...ni är ju inte kloka. Är han sugen på en till?
    Hmmmm stackars bubblis mamma!!
    Vad vore en dag på salgen........
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:20:23 följande:
    busbellan : trevligt å råkas idag=)... alltid trevligt å ha ett ansikte till den man pratar med=).... å tack för att jag fick dinoleggingsen =)
    Ja, det är så skönt att få ett ansikte på folk
    Har vi håltimme nån dag så kanske jag våldgästar dig
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Nej, nu är det läggdags här
    Ligger fortfarande några timmar back känner jag

Mamma till Nora, August och Ella
  • Flock

Duntoffla: Vad menade du med detta " Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom" Jag hängde nog inte riktigt med där

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:16:22 följande:
    Men det var ju nån här i tråden som råkat köpa dubbelt av en sån knapptröja i beads....kolla med den då.
    Jo wilma hade ju gjort det.
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:17:57 följande:
    jo har sett det men har inte sett ngn i stl 80-maximum 86.. dinotigtsen var stooora på han nu.. såg mer ut osm byxor å de e stl 86 så hade nog velat ha stl 80...så sött när det e tight =)
    Men alltså dinotajtsen är väl inga tajts egentligen? Det är väl bara raka byxor utan mudd? Rätta mej om jag har fel...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-09 22:29:55 följande:
    Jo wilma hade ju gjort det. Men alltså dinotajtsen är väl inga tajts egentligen? Det är väl bara raka byxor utan mudd? Rätta mej om jag har fel...
    JA, i stl. 104. Du får ligga på flirt sidan
    Vad vore en dag på salgen........
  • Duntoffla
    Flock skrev 2009-11-09 22:26:28 följande:
    Duntoffla: Vad menade du med detta " Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom" Jag hängde nog inte riktigt med där
    Det hamnade under fel citat. Syftade på SMillas fråga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15