• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Lalalong
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 07:56:45 följande:
    Åhhh låter jättefint. Meandi o molo är ofta fina matchningar. Svea har i dag me&i grön kattröja och molos vit/rosa taights i dag. Superfin kombo.
    Ah, låter hur fint som helst!!
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-11-10 07:51:01 följande:
    Idag gick Klara till förskolan med Älgklänning och rosa plyschtights från MeAndI. Superfin var hon och det tyckte alla andra också så klart! Fast idag fick jag även kommentar riktad till mig "Åhh, vad fin den var!", det får man inte höra så ofta Det var ju någon aspirant på den där klänningen och jag sa att jag skulle testa den först, passar den så var det en "keeper" för jag älskar verkligen älgmönstret! Men jag tog ju den i 92 och hörde här att den var lite mindre i strl än andra klänningar, så jag var rädd den var för liten. Men till min stora lycka så var den inte alls det!! Tvärtom var den nästan lite stor tycker jag... Men funkade absolut! Så den behålls
    Oh så fint! Milos fröknar säger alltid att han har så fina kläder Dom säger aldrig åt mig att namnmärka för hans kläder känner dom igen, hehe.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-11-10 08:09:39 följande:
    Oh så fint! Milos fröknar säger alltid att han har så fina kläder Dom säger aldrig åt mig att namnmärka för hans kläder känner dom igen, hehe.
    Haha, härligt!!
  • Smultronhjärta

God morgon!

Idag ska jag FL:a, prolista och göra allt som har med dator att göra innan mannen kommer hem från jobbet för sen ska jag stänga av den har jag lovat

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-11-10 08:09:39 följande:
    Mina vill tvunget tprka allt i torkskåp men jag sade till dem att de får inte göra det med molo och småfolksoverallerna. Jag sade- det är bara jag som har molo så det lkan ni väl komma ihåg hi hi. och hör och häpna, häromdagen när jag kom så hade de inte torkat det utan bara skakat av det som jag bad dem hi hi.

De ville att jag skulle namna kläderna med och det förstår jag ju att det kan förväxlas och så men jag vill inte, så jag har berättat vilka märke som är mina och sen håller jag koll varje dag så jag får med mig mössor och vantar hem och det  har aldrig försvinnit nåt hi hi
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 08:24:53 följande:
    God morgon!Idag ska jag FL:a, prolista och göra allt som har med dator att göra innan mannen kommer hem från jobbet för sen ska jag stänga av den har jag lovat
    jasså tuchpennan skrämde dig

Jag skrev en gång på tobbes rumpa-tillhör Jennie. men han tyckte inte alls det var roligt
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-11-10 08:26:29 följande:
    Mina vill tvunget tprka allt i torkskåp men jag sade till dem att de får inte göra det med molo och småfolksoverallerna. Jag sade- det är bara jag som har molo så det lkan ni väl komma ihåg hi hi. och hör och häpna, häromdagen när jag kom så hade de inte torkat det utan bara skakat av det som jag bad dem hi hi.De ville att jag skulle namna kläderna med och det förstår jag ju att det kan förväxlas och så men jag vill inte, så jag har berättat vilka märke som är mina och sen håller jag koll varje dag så jag får med mig mössor och vantar hem och det  har aldrig försvinnit nåt hi hi
    Ja alltså jag namnar ytterkläderna och skorna, men inte varje tröja och byxa... Har aldrig försvinnit ngt, dom ser vad som är vårt, hehe.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-11-10 08:28:24 följande:
    jasså tuchpennan skrämde dig Jag skrev en gång på tobbes rumpa-tillhör Jennie. men han tyckte inte alls det var roligt
    Jaa Stackars liten make..Jag måste nog vårda honom lite bättre tror jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mitt livs lycka

God morgon i tråden!

Någon som vet om Molos "knit"-print (som ser stickad ut) finns i babymodell på tröja i någon webshop?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15