• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tejja
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:08:20 följande:
    ;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom  käner maj galet lycklig just nu :)
    till det första och till det sista. Jag minns nu att jag läste någonting om det i förbifarten- men jag är ju här i tråden så sporadiskt, så jag missade nog att gå in på det närmare.

Härligt att det känns bra för dig för tillfället iallfall!
  • lillronya
    Emmsan skrev 2009-11-11 14:05:25 följande:
    hohooooooo kikar in då o då  från mitt lilla helvete ;) ( som jag hoppas är över snart) saknar er sååååå 
    Hej!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen
    ;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom  käner maj galet lycklig just nu :)
    åhhh va skoj..jmte liljan eller =P hon tyckte ju det eftersom det va ledigt=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    Heeej

Vilka vuxenpoäng med att köpa hus själv och vad skönt att du mår så mkt bättre{#lang_emotions_sunny}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:11:32 följande:
    jo..... ähhh nu säljer jag... hon får ärva lindex etc kläderna.... behöver ju få in lite nu.. börjar ju se flugor i plånboken ... få hoppas hon inte tar illa upp... har faktiskt köpt fiiiiiiiiiiiiiiin julklapp till brorsonen å brosdottern... tjejen får kaninkjol+ tunika med knapp kanin som ja fann på salgen+ kanin linnet, å brorssonen en lammsuit...
    Men du, är du RIKTIGT säker på att tjejen vill ha kaninerna...  
  • Tejja
    Tejja skrev 2009-11-11 14:15:17 följande:
    Men du, är du RIKTIGT säker på att tjejen vill ha kaninerna...  
    Eh..kom nu på att jag inte ensa har någon aning om vad det är för storlek. Vet bara att jag kom hem helt utan kaniner...
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-11-11 14:10:20 följande:
    Det var min tanke också...fast frågan är ju hur mycket hon hinner växa innan det blir för varmt med lurv, vore ju kul om hon hinner växa i 68:an någorlunda, annars kan vi ju lika gärna ha en 62:a.Hum...fyyy va jobbigt när är med storlekar.
    Vi gick fr 56 till 68 i Lindex med K, hon är född i oktober och var också liten (om än större än Meja). 68 hann hon aldrig växa i. Kasnke hade vi klarat oss med en 62'a. Jag hade inte tänkt köpa större än 62 till lillebror eftersom han blir född senare. Å andra sidan är han ju kille och nog lite större, så när jag hittade en fin på salgen så köpte jag en 68 iaf. Tror nog att den kommer till användning, min IdaT var ju så kort i grenen {#lang_emotions_undecided}.

Ang arv etc fick jag en lätt ångestattack när jag såg att min svägerska köpte av mig på T . Hon insisterade dock på att betala, kändes superdumt. Normalt sett hade hon ju ärvt oss, men som sagt. För mycket och för dyra kläder kan jag inte ge bort även om de också kör mycket danskt . NY ångest nu när jag inte köpte nån julkapp till dem på salgen... Men hmm, Smultron, du kanske har nåt fint över i 74???
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:11:32 följande:
    jo..... ähhh nu säljer jag... hon får ärva lindex etc kläderna.... behöver ju få in lite nu.. börjar ju se flugor i plånboken ... få hoppas hon inte tar illa upp... har faktiskt köpt fiiiiiiiiiiiiiiin julklapp till brorsonen å brosdottern... tjejen får kaninkjol+ tunika med knapp kanin som ja fann på salgen+ kanin linnet, å brorssonen en lammsuit...
    kan inte jag vara din brorsdotter över jul
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-11-11 14:13:40 följande:
    Hej!!!
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:14:37 följande:
    åhhh va skoj..jmte liljan eller =P hon tyckte ju det eftersom det va ledigt=P
    nix inte det hos liljan :)
    Smultronhjärta skrev 2009-11-11 14:14:50 följande:
    Heeej Vilka vuxenpoäng med att köpa hus själv och vad skönt att du mår så mkt bättre
    japp känns galet men det här fixar jag o det suger som attans i shoppingtarmen men det får vänta lite tror jag måste kolla va min ny ekonomi tillåter men jag dregglar över er shopping sålänge :)
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-11-11 14:16:32 följande:
    Vi gick fr 56 till 68 i Lindex med K, hon är född i oktober och var också liten (om än större än Meja). 68 hann hon aldrig växa i. Kasnke hade vi klarat oss med en 62'a. Jag hade inte tänkt köpa större än 62 till lillebror eftersom han blir född senare. Å andra sidan är han ju kille och nog lite större, så när jag hittade en fin på salgen så köpte jag en 68 iaf. Tror nog att den kommer till användning, min IdaT var ju så kort i grenen . Ang arv etc fick jag en lätt ångestattack när jag såg att min svägerska köpte av mig på T . Hon insisterade dock på att betala, kändes superdumt. Normalt sett hade hon ju ärvt oss, men som sagt. För mycket och för dyra kläder kan jag inte ge bort även om de också kör mycket danskt . NY ångest nu när jag inte köpte nån julkapp till dem på salgen... Men hmm, Smultron, du kanske har nåt fint över i 74???
    Tror du att det räcker med 62 då
    Meja är ju en månad nu och väger 2,9, hon har nääästan vuxit i storlek 50 i kläder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15