• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-11-13 15:20:10 följande:
    Hej hej flickor. Kikar in medans båda mina sötnosar tar sej en tupplur. Fick hem den rosa Katvig filten idag, super fin, men när jag granskar den noga så är det en massa fläckar på den *suck*, så det får väl bli tillbaka skick om dom inte erbjuder nån shysst kompensation.
    trist med fläckig filt..hoppas dom löser det snyggt. Supersöt presbild också!!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 15:18:23 följande:
    Eller finns det kanske barnspel till Wii? För isf skulle ju tomten kunna ge mamman och Maxen en gemensam julklapp
    Jag funderade också lite på det ... Oliwer älskar att vara med och "spela" Wii och det finns ju spel som inte är så avancerade. Han skulle nog fixa att fiska ect *hmm* {#lang_emotions_dreamer}
    lillronya skrev 2009-11-13 15:19:28 följande:
    Jag tycker inte heller egentligen att man ska få bestämma själv. Är bara en aning frustrerad. Det var mitt argument när jag ringde till sjukhuset. Att han är 2½ år och inte 6 månader....
    Men de godtog inte det eller? Hoppas hoppas han klarar sig med sin astma och allt, han har det ganska jobbigt med den va?
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 15:18:23 följande:
    Eller finns det kanske barnspel till Wii? För isf skulle ju tomten kunna ge mamman och Maxen en gemensam julklapp
    Som jag har förstått det så är det allra mest barnspel till PS2. Men Wii är ju oxå ganska användvänligt. Vi har både Wii och PS2. Det ja har saknat är spel på svenska, vilket jufinns på V-smile. De pratar ju svenska och det är jättebra för de mindre barnen. Jag köpte aldrig V-smile, för jag var rädd att de helt plötsligt skulle utgå ur sortimenet, så skulle vi stå där utan möjlighet att köpa nya spel.
  • Tejja
    FL Lisa skrev 2009-11-13 15:21:48 följande:
    goddagen i tråden. smultron - precis de funderingarna har jag här hemma också. Alvin älskar kalle kunskap (lekstugan) till datorn och vi hade tänkt köpa något till Wii..men jag har googlat på det och det verkar inte finnas något riktigt bra spel för småttingar vilket är synd. Men hittar du något som verkar bra får du gärna tipsa mig också
    Hello! Allt bra?
    ängeln83 skrev 2009-11-13 15:20:10 följande:
    Hej hej flickor. Kikar in medans båda mina sötnosar tar sej en tupplur. Fick hem den rosa Katvig filten idag, super fin, men när jag granskar den noga så är det en massa fläckar på den *suck*, så det får väl bli tillbaka skick om dom inte erbjuder nån shysst kompensation.
    Det var ju trist. 
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2009-11-13 15:25:54 följande:
    halloj! Japp här är allt bara fint. själv då?
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 15:23:12 följande:
    Jag funderade också lite på det ... Oliwer älskar att vara med och "spela" Wii och det finns ju spel som inte är så avancerade. Han skulle nog fixa att fiska ect *hmm* Men de godtog inte det eller? Hoppas hoppas han klarar sig med sin astma och allt, han har det ganska jobbigt med den va?
    Nej de håller stenhårt på 3årsgränsen! Eller gjorde..
    HAn har, peppar peppar, varit ganska ok denna hösten. Hade en rejäl omgång med astma och krupp samtidigt för drygt en månad sen. Annras har det bara varit lite astmahosta varje dag. Inget jätteallvarligt.
    Hoppas att han håller sej frisk!
    Han har inte haft någon infektion än i höst, det är ju det som gör så att astman drar igång ordentligt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Tejja

SmillaMilla- Åh vad sugen jag blir på de lila Starsen- eller hur man nu skriver...Jättefina!

FL Lisa skrev 2009-11-13 15:26:48 följande:
    halloj! Japp här är allt bara fint. själv då?
    Lite snorigt! Neah har varit hemma tre dagar nu och jag är osså lite däppt i däsan!
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2009-11-13 15:29:30 följande:
    SmillaMilla- Åh vad sugen jag blir på de lila Starsen- eller hur man nu skriver...Jättefina!
    dessa eviga förkylningar. Alvin är frisk nu peppar peppar men han har varit sjuk till och från i typ en månad innan dess. Nu börjar förkylningen hitta till mig. David åker till USA på måndag för en veckas jobb så jag lär väl ligga däckad i svinsjukan snart bara för att göra det hela lite roligare
  • Tejja
    FL Lisa skrev 2009-11-13 15:32:54 följande:
    dessa eviga förkylningar. Alvin är frisk nu peppar peppar men han har varit sjuk till och från i typ en månad innan dess. Nu börjar förkylningen hitta till mig. David åker till USA på måndag för en veckas jobb så jag lär väl ligga däckad i svinsjukan snart bara för att göra det hela lite roligare
    Ja och blir det inte svinet, så blir det väl någon annan influensa ska du se! Murphys lag du vet...
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2009-11-13 15:38:04 följande:
    Ja och blir det inte svinet, så blir det väl någon annan influensa ska du se! Murphys lag du vet...
    japp jag har börjat inse att det är så det fungerar. Hittills har det aldrig slagit fel..antingen är det jag eller Alvin som är sjuk eller som sist när bilen havererade på väg från flygplatsen efter att vi skjutsat dit David.

Hade du skoj på molosalgen då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15