• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:44:18 följande:
    Inomhus??? Trodde maken bara var som en sån där prydnas tomte man har på tomten HAn kom från jobbet tidigt, kom hem och hämtade 2 av barnen och åkte igen Näe, posten var det. Att det är så rackarns svårt att slita sig härifrån!!

Lammen ser jättefina ut!!!! De som jag sett på alla salg bilder.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:41:22 följande:
    Ska jag springa förbi min vc och rycka en dos i farten Tycker det är larvigt att säga att han itne tillhör riskgruppen.Min son som har tendens till astma vinter halvåret och "bara" falsk krupp räknades in som riskgrupp här. Men sen just på vc här så vaccinerar dom alla som sagt oavsett ålder och riskgrupp el. ej Att det är så himla olika runt om i landet är orättvist!!!!!
    JA gör det är du snäll!

Tokigt att det inte är lika för alla...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-11-13 12:46:59 följande:
    JA gör det är du snäll! Tokigt att det inte är lika för alla...
    Jag tycker det är underligt att inte E räknas till riskgruppen. Även om han inte medicinerar året runt så medicinerar han ganska mkt och är ganska dåligt när han väl gör det som jag förstått?
    Oliwer räknas inte heller till riskgruppen trots astman och falska krupp (d.v.s ena halvåret andningsbesvär av astma och andra halvåret andningsbesvär av falsk krupp om inte båda sätter in samtidigt) Han är inte heller tillräckligt sjuk i sin astma ...
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:44:18 följande:
    Inomhus??? Trodde maken bara var som en sån där prydnas tomte man har på tomten HAn kom från jobbet tidigt, kom hem och hämtade 2 av barnen och åkte igen Näe, posten var det. Att det är så rackarns svårt att slita sig härifrån!!
    hahaha
    Morty skrev 2009-11-13 12:45:34 följande:
    Lammen ser jättefina ut!!!! De som jag sett på alla salg bilder.
    lammen är helt underbara {#lang_emotions_heart} 
  • Tejja
    Villa underbara bilder på era barn! Vilken topenbörjan på nya BT!{#lang_emotions_heart}

MejaKiznic
    - SÖÖÖT!

Tjolla! -Vilken underbar bild!

Smultron- Det är så man smälter!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 12:52:09 följande:
    Jag tycker det är underligt att inte E räknas till riskgruppen. Även om han inte medicinerar året runt så medicinerar han ganska mkt och är ganska dåligt när han väl gör det som jag förstått?Oliwer räknas inte heller till riskgruppen trots astman och falska krupp (d.v.s ena halvåret andningsbesvär av astma och andra halvåret andningsbesvär av falsk krupp om inte båda sätter in samtidigt) Han är inte heller tillräckligt sjuk i sin astma ...
    Ja det är ju så...
    Han har ju också både kupp och astma samtidigt ibland.

Tycker man borde få bestämma som förälder.
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 12:39:43 följande:
    Ja jag har ju 20kg kvar sen graviditeten med Maia...så det finns ju o ta av Skrev in mig på 68 med henne och på 88 nu med lillebror...o nu väger jag 90...(178 lång)spyr bara av såna där shakers *blä*. Men jag var duktig nu o vispade ihop en pannkakssmet så jag tar det med lite frysta bär så får jag i mig lite nyttigare än Pizza i alla fall Har ju liksom aldrig orken att fixa mat längre...blir mycket snabbt o enkelt nu för tiden...förut lagade jag ordentlig mat (som gratäng, milanesas, grytor, soppor m.m) minst en gång om dagen, nu är nog sambon lycklig om jag gör det en gång i veckan...blir mest pulvermos o falukorv eller liknande nu om kvällarna...
    Men du måste ju ha jobbat hårt då, för att inte ha gått upp mer än 2 kg. "Bra jobbat"

Jag har oxå tyckt riktigt illa om shakerna, de man blandar själv kan jag absolut inte dricka och inga jordgubb eller chokladsmaker heller. Men jag har hittat en smoothie från Naturdiet, Mango-smak. Och den kall, upphälld i ett glas tycker jag är god faktist.
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-11-13 13:02:14 följande:
    Villa underbara bilder på era barn! Vilken topenbörjan på nya BT!MejaKiznic- SÖÖÖT! Tjolla! -Vilken underbar bild!Smultron- Det är så man smälter!
    Har vi ny bt?
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-13 13:10:14 följande:
    Ja det är ju så...Han har ju också både kupp och astma samtidigt ibland.Tycker man borde få bestämma som förälder.
    Visst är det orättvist, fast om alla föräldrar skulle få bestämma själva, så skulle nog många tränga sig före de som tillhör riskgrupperna.
    Det som blir så fel tycker jag är att inte samma sak gäller överallt. Att det är olika regler vis olika VC.
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-13 13:12:10 följande:
    Har vi ny bt?
    Japp, kolla i TS
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15