• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 14:53:05 följande:
    Jag fortsätter vara ot....Någon vars barn har/har haft v-smile och som kan ge lite ris och ros
    Jopp, köpte det till barnen för två jular sedan, rena skräpet! Trots varsamma händer och lite användning gick spelet sönder tre gånger, fick nya apparater hela tiden och tillslut bad vi om pengarna tillbaka!

Själva grejen är väl bra, men här lärde sig barnen vanliga PS2 lika snabbt och det håller bra mycket bättre...
    Men spelen till V-Smile var söta, hade Nalle Puh, Bilar, Lejonkungen och nåt till (spelen ligger här och skräpar bara så hojta till om du köper konsollen och vill ha spel) och barnen gillade dom!
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Smultronhjärta
    LA Woman skrev 2009-11-13 15:03:02 följande:
    Jag har en tuff liten tjej, Felicia sa inte ett ljud när hon fick sprutan. De distraherade henne med såpbubblor Skönt att det är gjort nu!!!
    Duktig tös{#lang_emotions_sunny}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Damien och Adrian

Kikar in o säger hej igen! Kollade mailen om det kom några molonyheter el rea, men nej, inte mer än det som var imorse.

Har ni hört något?

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Tejja
    Damien och Adrian skrev 2009-11-13 15:11:06 följande:
    Kikar in o säger hej igen! Kollade mailen om det kom några molonyheter el rea, men nej, inte mer än det som var imorse. Har ni hört något?
    Varifrån?
  • Fantastiska Skatt

Var visst tvungen att jobba lite också {#lang_emotions_dreamer}

lillronya skrev 2009-11-13 13:10:14 följande:
    Ja det är ju så...Han har ju också både kupp och astma samtidigt ibland.Tycker man borde få bestämma som förälder.
    Både ja och nej ... Men ja har man barn som nästan ligger i en liten gråzon till att vara riskgrupp eller ej så är det ju frustrerande klart.
    Fast O får ju ta vaccinet om 2 månader - vad kan det göra för skillnad i biverkningar kan man ju tycka? (om de nu inte skulle släppt på åldersrekomendationerna)
  • Smultronhjärta

Eller finns det kanske barnspel till Wii? För isf skulle ju tomten kunna ge mamman och Maxen en gemensam julklapp{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 15:14:03 följande:
    Var visst tvungen att jobba lite också Både ja och nej ... Men ja har man barn som nästan ligger i en liten gråzon till att vara riskgrupp eller ej så är det ju frustrerande klart.Fast O får ju ta vaccinet om 2 månader - vad kan det göra för skillnad i biverkningar kan man ju tycka? (om de nu inte skulle släppt på åldersrekomendationerna)
    Jag tycker inte heller egentligen att man ska få bestämma själv. Är bara en aning frustrerad.
    Det var mitt argument när jag ringde till sjukhuset. Att han är 2½ år och inte 6 månader....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Kikar in medans båda mina sötnosar tar sej en tupplur.
    Fick hem den rosa Katvig filten idag, super fin, men när jag granskar den noga så är det en massa fläckar på den *suck*, så det får väl bli tillbaka skick om dom inte erbjuder nån shysst kompensation.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • FL Lisa

goddagen i tråden.

smultron - precis de funderingarna har jag här hemma också. Alvin älskar kalle kunskap (lekstugan) till datorn och vi hade tänkt köpa något till Wii..men jag har googlat på det och det verkar inte finnas något riktigt bra spel för småttingar vilket är synd. Men hittar du något som verkar bra får du gärna tipsa mig också

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15