• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tejja
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:36:49 följande:
    Ooooooh, maken knackade just på köksfönstret och kastade in lite post. Fiiiiiinaste posten med hand-i-hand klänning och lammsuit!!!VARFÖR har jag inte köpt lamm förrän nu???? Dom är ju såååååå fina!!!!!!!!!Ooooh, fick mail att jag har DHL paket att hämta, mina salgkläder! Cu!!!!!!!!! Vilken bra dag!!!!!!
    Oj vilken lyckad dag!
  • Zvartaliljan
    Tejja skrev 2009-11-13 13:10:33 följande:
    Men du måste ju ha jobbat hårt då, för att inte ha gått upp mer än 2 kg. "Bra jobbat" Jag har oxå tyckt riktigt illa om shakerna, de man blandar själv kan jag absolut inte dricka och inga jordgubb eller chokladsmaker heller. Men jag har hittat en smoothie från Naturdiet, Mango-smak. Och den kall, upphälld i ett glas tycker jag är god faktist.
    Tja...jag kräktes ju de första 4 månaderna konstant o kunde ju inte behålla någonting så jag gick ju först ner 8kg så totalt har jag ju gått upp 10 då...så man kan väl inte säga att jag "jobbat hårt" direkt...jag har bara varit för sjuk för att kunna gå upp mer...
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-13 13:02:14 följande:
    Villa underbara bilder på era barn! Vilken topenbörjan på nya BT! MejaKiznic- SÖÖÖT! Tjolla! -Vilken underbar bild! Smultron- Det är så man smälter!
    lillronya skrev 2009-11-13 13:12:10 följande:
    Har vi ny bt?
    Hihi..satt du där och undrade vad hon pratade om (brukar jag nämligen göra innan jag fattar)
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 13:24:34 följande:
    Tja...jag kräktes ju de första 4 månaderna konstant o kunde ju inte behålla någonting så jag gick ju först ner 8kg så totalt har jag ju gått upp 10 då...så man kan väl inte säga att jag "jobbat hårt" direkt...jag har bara varit för sjuk för att kunna gå upp mer...
    Usch då, det var ju inte roligt.  
  • Tejja

Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:{#lang_emotions_surprised}  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen.

Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
  • Busbellan
    Tejja skrev 2009-11-13 14:15:09 följande:
    Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen. Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
    Inte smultron men svarar ändå, nej det är inte alltid kö in. Det är nog som allra mest folk nu vid den här tiden egentligen, alla ska köpa julklappar
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-11-13 14:16:27 följande:
    Inte smultron men svarar ändå, nej det är inte alltid kö in. Det är nog som allra mest folk nu vid den här tiden egentligen, alla ska köpa julklappar
    Ja och vinterkläder..
    Jag tycker faktiskt att denna årstiden är värst även om semestertider är bra vidriga de också..
    Tejja skrev 2009-11-13 14:15:09 följande:
    Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen. Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
    Haha- det var många som reagerade så Men programmet är ju aningens vinklat för att ge bra tv tycker jag. De flesta som handlar där är faktiskt relativt "normala"
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 14:20:12 följande:
    Haha- det var många som reagerade så Men programmet är ju aningens vinklat för att ge bra tv tycker jag. De flesta som handlar där är faktiskt relativt "normala"
    Jo, det är klart, fast ingen rök utan eld! Eller vad är det de brukar säga!
  • Tejja

Boris säger: När det är en kö på 3 och en halv timme, så är det ju knappt ens kul. 

Nähä? No shit Sherlock!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15