• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • jompa

Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:06:58 följande:

Vi insåg att det skulle bli så mycket trixande att vi hoppade det huset. vi ska kika på några färdigrenoverade hus istället. Vi funderar på vad som är viktigast för oss - hus med stor trädgård eller om vi ska ta kedjehus med liten trädgårdsyta men med mycket vardagslyx inne - bubbelbad,basatu, helrenoverade kök o bad.  svårt det där, vi velar fram o tillbaka...
    Så ni går oxå i hus tankar
    Vi med men då blir det nog radhus med en liten tomt och färdigrenoverat och klar. Har renoverat våra tåv senaste lägenheter så vi orkar inte sätta igång med det igen.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-14 18:06:19 följande:
    Ja här julas det för fullt- ljusslingor,julmusik,lussekatter,pepparkakor och glöggMaken ville plocka in julgran nästa helg men jag vill i år kunna ha några barr kvar vid Lucia Dock har vi mer yta i år att pynta så därför ska jag köpa på mig måånga slingor som blinkar i alla sorters färger- tror till och med att jag ska låna sysslingens slinga som blinkar i takt med julmusiken *paybacktime för grannens alla fester*
    häftigt, älskar också att gå loss på jul!
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:08:43 följande:
    grön/mint. visst köpte du dina på lillamirakel?? då är det grön/mint du har
    Butte:
    De där ränderna letar jag efter till sonen, han har ett linne som han sover i och de passar så bra på honom.
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer.. TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!! Tack snälla snälla ni!! Ni är bästast i hela världen!!
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:09:03 följande:
    häftigt, älskar också att gå loss på jul!
    Jag också Stoffe var tveksam i många år men nu har han äntligen hajjat grejen så vi kör all-in
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:06:36 följande:
    såå lite så gumman har tänkt massor på dig finns länk till bilids i ts
    Å det va inte alls lite.. Betyder så mycket när man är dålig, jag blev verkligen GLAD när dom kom, man känner sig mindre ensam i eländet, ni e så himla snälla!!

Missat länken, har inte hundra koll på läs o skriv tror jag
    jompa skrev 2009-11-14 18:06:56 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande: Hej vännenHur är det? Mår du bättre? Såg att du fått komma hem nu, måste vara skönt.
    hej vännen.

jo då.. jag tycker faktiskt det gått massor framåt sen igår bara, inte riktigt lika vinglig o snubblig, sover mycket än, fattar inte hur mycket man kan sova egentligen.. ja fick bryt när dom körde mig till neurolog rehab i sköndal, nästan panik alltså, jag grinade mig hem över helgen sen fick jag göra en deal med dom så nu ska jag bara vara där och träna vardagar *skönt* längtar till allt är som vanligt igen, att få gå ut i parken o leka med bubblis *längtar*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-14 15:52:13 följande:
    Tror det är grön/mint
    Tack O billig var den också. Ja efter 70% rabatten. Innan var den svin dyr. 54 euro {#lang_emotions_surprised}
  • RååSa BuBBlan
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:08:21 följande:
    Hur är det med dig? *kram*
    helt oki faktiskt om man jämför med i söndags

ska ni köpa hus? va spännande
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:08:43 följande:
    grön/mint. visst köpte du dina på lillamirakel?? då är det grön/mint du har
    å niiiiinleggings   fasiken att jag aldrig hittar såna!!
  • jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:13:26 följande:

Å det va inte alls lite.. Betyder så mycket när man är dålig, jag blev verkligen GLAD när dom kom, man känner sig mindre ensam i eländet, ni e så himla snälla!!Missat länken, har inte hundra koll på läs o skriv tror jag

hej vännen.jo då.. jag tycker faktiskt det gått massor framåt sen igår bara, inte riktigt lika vinglig o snubblig, sover mycket än, fattar inte hur mycket man kan sova egentligen.. ja fick bryt när dom körde mig till neurolog rehab i sköndal, nästan panik alltså, jag grinade mig hem över helgen sen fick jag göra en deal med dom så nu ska jag bara vara där och träna vardagar *skönt* längtar till allt är som vanligt igen, att få gå ut i parken o leka med bubblis *längtar*
    Åhhh vad jag hoppas du snart ska orka leka som förr med Bubblis. Har saknat dig massor i tråden. Lova att du tar hand om dig.
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-11-14 18:11:40 följande:
    Butte:De där ränderna letar jag efter till sonen, han har ett linne som han sover i och de passar så bra på honom.
    ja tyvärr går de ju inte att få tag i, i butik längre älskar också dom ränderna
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15