• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:02:22 följande:

hej i tråden! Julas det redan? Ser fram emot att fira jul i hus istället för lägenhet, vill också pynta träd, men i år får det bli balkongslingor.
    hur har dte gått med lånet
  • RååSa BuBBlan

Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..

TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA

BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN..

LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO{#lang_emotions_heart}

Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!

Tack snälla snälla ni!!

Ni är bästast i hela världen!!

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:02:22 följande:
    hej i tråden! Julas det redan? Ser fram emot att fira jul i hus istället för lägenhet, vill också pynta träd, men i år får det bli balkongslingor.
    Ja här julas det för fullt- ljusslingor,julmusik,lussekatter,pepparkakor och glögg{#lang_emotions_tomte}
    Maken ville plocka in julgran nästa helg men jag vill i år kunna ha några barr kvar vid Lucia
    Dock har vi mer yta i år att pynta så därför ska jag köpa på mig måånga slingor som blinkar i alla sorters färger- tror till och med att jag ska låna sysslingens slinga som blinkar i takt med julmusiken *paybacktime för grannens alla fester*{#lang_emotions_cool}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
    såå lite så gumman

har tänkt massor på dig

finns länk till bilids i ts
  • jompa

Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA
    BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN..

LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
    Hej vännen
    Hur är det? Mår du bättre?
    Såg att du fått komma hem nu, måste vara skönt.
  • Damien och Adrian
    Tasha78 skrev 2009-11-14 18:03:31 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:02:22 följande: hur har dte gått med lånet
    Vi insåg att det skulle bli så mycket trixande att vi hoppade det huset. vi ska kika på några färdigrenoverade hus istället.

Vi funderar på vad som är viktigast för oss - hus med stor trädgård eller om vi ska ta kedjehus med liten trädgårdsyta men med mycket vardagslyx inne - bubbelbad,basatu, helrenoverade kök o bad. {#lang_emotions_undecided} svårt det där, vi velar fram o tillbaka...
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
    Hur är det med dig? *kram*
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-11-14 18:02:59 följande:
    finns det mycket julbelysning på gekås du som alltid är där
    Ja det finns en del men jag tycker att t.ex Rusta har roligare..Men så vill jag ju ha ljusslingor i färger. Dock ska jag dit och köpa "istappsslingor"
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-11-14 16:47:07 följande:
    Ja, det är det ju... Har du ngn bild på Majas?

grön/mint. visst köpte du dina på lillamirakel?? då är det grön/mint du har
  • Tasha78

Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:06:58 följande:

Vi insåg att det skulle bli så mycket trixande att vi hoppade det huset. vi ska kika på några färdigrenoverade hus istället. Vi funderar på vad som är viktigast för oss - hus med stor trädgård eller om vi ska ta kedjehus med liten trädgårdsyta men med mycket vardagslyx inne - bubbelbad,basatu, helrenoverade kök o bad.  svårt det där, vi velar fram o tillbaka...
    om du nu ska ha bubbelbad och bastu se till att det finns kyl också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15