Zvartaliljan skrev 2009-11-16 19:22:47 följande:
Godkväll!Har precis slurpat i mig en mumsig bananmilkshake *läser tillbaka*Smillamilla - Jag fick ju en bärsjal med ett larm på från lilla mirakel för några veckor sen...lustigt att de gör samma misstag mer än en gång! Jag mejlade o då bad dom mig gå in i en butik o ta bort det så idag har jag varit på lindex. Hade med kvittot men de rynkade ändå på näsan och ringde upp lilla mirakel för att kolla så det verkligen stämde...PINSAMT! Men nu är larmet borta
iaf...Vi fick provsvaren idag och Maia har INGEN glutenallergi så nu kan vi slå bort de tankarna. Inget som tydde på någon inflammation heller eller vitaminbrist eller något sånt. Så nu återstår det att röntga tarmarna...läkaren tror att det är Hirschsprungs så det får vi ju veta då. Felipes farmor hade samma problem som Maia och hade för långa tarmar...så det kan ju vara det som gått i arv också. Så nu väntar vi på röntgentiden TJOLLA- När vi fått röntgentiden, då ska vi köra till Kristianstad. Men innan dess behövde vi inte komma till läkaren...hoppas på tid inom de närmsta veckorna!
Åh stackars maia! ja hoppas dom ser till så ni får en tid snart, det är ju drygt att gå och vänta, sånt vill man ju veta...
Hur gick det för dig idag? Har du varit hos läkaren?
Säg till när ni ska hit bara