• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 19:56:14 följande:
    Jo när läkaren sa att proverna inte visade något så blev jag ärligt talat besviken...o sa det till honom också o han förstod mycket väl hur jag kände...för nu lutar det ju än mer att det är något i själva tarmen som är fel o inte runtomkring i kost eller liknande...
    Har ni kollat tarmöppningen? Antons läkare utredde honom för trång ändtarm eller liknande. Det var då de gjorde den där jobbiga undersökningen.
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 19:57:01 följande:
    Åh stackars maia! ja hoppas dom ser till så ni får en tid snart, det är ju drygt att gå och vänta, sånt vill man ju veta... Hur gick det för dig idag? Har du varit hos läkaren? Säg till när ni ska hit bara
    Ja det är drygt...just eftersom vi är tvungna att fortsätta med dulcolaxen...hon bajsar ju fortfarande inte självmant. Det har hon inte gjort på över en månad nu...o innan dess bara någon gång/månad...lavemang var 4-5 dag istället...o det är ju verkligen inte bra, men vi har ju inte något alternativ

Jag åkte aldrig in idag, de hade inte fått mina journaler från Kalmar ännu så de ville att jag skulle åka till min gamla läkare där eftersom han hade min historik men orka köra 10 mil...nää jag pratade med honom på telefon istället o han skulle skicka journalen till dom. Han sa att det var dumt att jag inte tagit mina mediciner, att inflammationen kan vara mer skadlig än vad tabletterna kan påverka fostret...så han ville att jag skulle ta dom o sen åka in till sjukhuset här så fort de fått journalerna...så en liten utskällning fick jag {#lang_emotions_sealed}
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:00:55 följande:
    Har ni kollat tarmöppningen? Antons läkare utredde honom för trång ändtarm eller liknande. Det var då de gjorde den där jobbiga undersökningen.
    Det är det de ska kolla nu, med kontraströntgen. Hur tarmen ser ut och om det är så att det är Hirschprungs så hon har en trång bit utan nervtrådar som trycker fram bajset.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 20:06:29 följande:
    Det är det de ska kolla nu, med kontraströntgen. Hur tarmen ser ut och om det är så att det är Hirschprungs så hon har en trång bit utan nervtrådar som trycker fram bajset.
    Aha, är det Hirschprungs som de då kollade anton. Han röntgades med kontrast vätska o kollade ändtarmen.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 18:55:44 följande:
    Jaaa, 92 blir jättebra!!! Har de webbutik? *förvirrad* Hur vet du att de hade den i 92 annars? Konstigt att Nelly bara har den i större? Mycket mysko Men får jag min klänning så blir jag såååå lycklig!!! Tack tack tack
    Nej, de har tyvärr ingen webbutik. Det är en affär som ligger precis bredvid ingången till det kontorsstället där vi hyr. Så jag svängde inom och kollade en riktigt snabbis då jag eg var lite försenad att hämta barnen. Kan det stämma att den kostade 349
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 19:38:28 följande:
    jodå här är det bara bra. Helt slut. Sambon är i London så jag får klara mig helt själv Eller ja som tur är följde farmor med o vaccinerade barnen, det hade aldrig gått själv.
    Åh, då förstår jag. Vet hur det brukar kännas efter ett par dagar. Skönt med lite hjälp från farmor i a f.
  • MejaKiZnic

Jag är GRYMT shoppingsugen blig smått galen, ingen som kan lägga ut något härligt KÖP-NU på T

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:08:21 följande:
    Aha, är det Hirschprungs som de då kollade anton. Han röntgades med kontrast vätska o kollade ändtarmen.
    ja då var det nog det de kollade honom för också. Var han nedsövd då? Hoppas de söver ner Maia...var så jobbigt när de gjorde kontraströntgen på urinvägarna...trots lugnade fick de hålla i henne stenhårt så hon hade fullt med blåmärken efteråt!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 20:18:13 följande:
    ja då var det nog det de kollade honom för också. Var han nedsövd då? Hoppas de söver ner Maia...var så jobbigt när de gjorde kontraströntgen på urinvägarna...trots lugnade fick de hålla i henne stenhårt så hon hade fullt med blåmärken efteråt!
    ja vi tror att han var nersövd, annars var han helt ner drogad av lugnande. Vi hade även gått igenom undersökningen på lekterapin, så den pedagogen var också med. Under denna tiden var han riktigt dålig o var mer eller mindre inlagd konstant på barnpolikliniken.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15