• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:22:10 följande:
    Verkligen skumt för jag ser ingen smile Jaaa, snälla kika!! Och köp den om den finns!! Måste ha den innan fredag i så fall nämligen Gulligt av dig!!
    Hahaha... nu såg jag. Glömde och klicka på Fransa Kids. De hade den i storlek 92 (24 månader) De hade aldrig haft den i större. Jag blev lite stressad där och kom inte ihåg vad du skrev om storlek 92..... men är det så att du vill ha den så köper jag den imorgon och skickar pronto.

Gud vad storlek 92 är pyttigt. Moa har 128 så då är ju allt pyttigt iofs.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 18:26:27 följande:
    Ja jag tyckte det var fint, men sambon bara rynkade på näsan. Som alltid! *suck*
    ha ha ungefär som här när Svea låg i magen. Sambon gillade verkligen inte namnet Svea. Han ville ha en Ida, men jag tyckte det blev lite Emil varning, Anton o ida. Annars är Ida ett jätte fint namn som även passar till Milo. Men i alla fall när Svea kom ut så sa jag bara att det var en Svea, han frågade om jag var helt säker. Ha ha jo. Å då höll han med. Ett tips bara. Kom med namnen som du älskar direkt efter förlossningen.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-11-16 18:34:15 följande:
    Har ni slopat Mira det underbart fina namnet Minou är ett fint namn tycker jag, men kanske svårt att få mannen din att gilla det.
    ja men Mira ÄR såå fint! Men både jag och sambon tycker liksom det känns så använt eftersom Milo var Mira för oss. Men, vi kan ju ändra oss när vi ser tösen. Mira är absolut med på listan fortfarande
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Morty skrev 2009-11-16 18:32:50 följande:
    Moa har en tjej i sin klass som heter Rio. Coolt tycker jag. Sen är det ett namn jag gillar från gymnasietiden och det är Carmita.
    Njaaaaeee...
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 18:37:29 följande:
    ha ha ungefär som här när Svea låg i magen. Sambon gillade verkligen inte namnet Svea. Han ville ha en Ida, men jag tyckte det blev lite Emil varning, Anton o ida. Annars är Ida ett jätte fint namn som även passar till Milo. Men i alla fall när Svea kom ut så sa jag bara att det var en Svea, han frågade om jag var helt säker. Ha ha jo. Å då höll han med. Ett tips bara. Kom med namnen som du älskar direkt efter förlossningen.
    Ja då ska jag lägga fram Majken...! Fast det kommer han aldrig att gå med på, han blir irriterad bara jag säger det, hehe.
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 18:35:49 följande:
    Hahaha... nu såg jag. Glömde och klicka på Fransa Kids. De hade den i storlek 92 (24 månader) De hade aldrig haft den i större. Jag blev lite stressad där och kom inte ihåg vad du skrev om storlek 92..... men är det så att du vill ha den så köper jag den imorgon och skickar pronto.Gud vad storlek 92 är pyttigt. Moa har 128 så då är ju allt pyttigt iofs.
    Jaaa, 92 blir jättebra!!! Har de webbutik? *förvirrad* Hur vet du att de hade den i 92 annars? Konstigt att Nelly bara har den i större? Mycket mysko

Men får jag min klänning så blir jag såååå lycklig!!!{#lang_emotions_sunny} Tack tack tack
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-11-16 18:11:09 följande:
    Vad duktig du är
    Heeeej!! Var har du hållit hus?
  • Helle

God kväll

Ikväll ska nästa års almanacka påbörjas, kan ju säga att jag ligger lite efter ... Brukar alltså göra en egen almanacka och ge till barnens mormor/morfar, farmor/farfar i julklapp. Kul, men tidsödande.
    Smilla: jag tycker att tröjan ser ut att sitta perfekt nu. Vad roligt att få se bilder på din kille i BT också
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-11-16 19:06:41 följande:
    God kväll Ikväll ska nästa års almanacka påbörjas, kan ju säga att jag ligger lite efter ... Brukar alltså göra en egen almanacka och ge till barnens mormor/morfar, farmor/farfar i julklapp. Kul, men tidsödande. Smilla: jag tycker att tröjan ser ut att sitta perfekt nu. Vad roligt att få se bilder på din kille i BT också
    Ja det är ju det, den är perfekt nu, men frågan är vad som händer när jag tvättar den.
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 19:09:41 följande:
    Ja det är ju det, den är perfekt nu, men frågan är vad som händer när jag tvättar den.
    Hmm, nu har vi ju inte den tröjan, men dukati som vi har har absolut inte krymt något.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15