• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 20:10:08 följande:
    Nej, de har tyvärr ingen webbutik. Det är en affär som ligger precis bredvid ingången till det kontorsstället där vi hyr. Så jag svängde inom och kollade en riktigt snabbis då jag eg var lite försenad att hämta barnen. Kan det stämma att den kostade 349
    Åh, vad snäll du är!!! Tom billigare än på Nelly då ju! Perfekt Inboxa konto så slänger jag över pengar till dig imorgon förmiddag! Vad kan frakten gå på tro?
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 20:24:28 följande:
    Åh, vad snäll du är!!! Tom billigare än på Nelly då ju! Perfekt Inboxa konto så slänger jag över pengar till dig imorgon förmiddag! Vad kan frakten gå på tro?
    Aha, var den billigare. Men det är kanske för att det är mindre storlekar då. Ingen aning vad frakten går på....men det kan fixa i efterhand. Jag inboxar och så behöver jag din adress.
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 20:30:42 följande:
    Aha, var den billigare. Men det är kanske för att det är mindre storlekar då. Ingen aning vad frakten går på....men det kan fixa i efterhand. Jag inboxar och så behöver jag din adress.
    Adress kan vara bra ja *går på små moln* Hade helt gett upp när du gav mig hoppet åter!{#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:20:40 följande:
    ja vi tror att han var nersövd, annars var han helt ner drogad av lugnande. Vi hade även gått igenom undersökningen på lekterapin, så den pedagogen var också med. Under denna tiden var han riktigt dålig o var mer eller mindre inlagd konstant på barnpolikliniken.
    Jo när jag talade med barnmottagningen här så ville de ha in Maia...men jag tror det gör mer skada än nytta (psykiskt framförallt...) om hon får ligga där med olja+vattenlavemang. Då är det bättre som det är nu även om dulcolax inte är vidare bra...
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 20:32:50 följande:
    Adress kan vara bra ja *går på små moln* Hade helt gett upp när du gav mig hoppet åter!
    Är så kul att kunna hjälpa till.
  • Tejja

Hej-hej!!

Liljan- Trist att ni inte fick reda på något och att ni nu måste gå vidare med inte alltför roliga saker.

SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:20:40 följande:
    ja vi tror att han var nersövd, annars var han helt ner drogad av lugnande. Vi hade även gått igenom undersökningen på lekterapin, så den pedagogen var också med. Under denna tiden var han riktigt dålig o var mer eller mindre inlagd konstant på barnpolikliniken.
    Det där lät inte som alltför roliga erfarenheter. Stackare!

Vet ni vad jag har gjort ikväll då?
    Förlorat min tradera-oskuld. Ja att handla på tradera har jag förstått gjort måååååånga gånger- men jag har aldrig lagt in en annnons förut! Men jag har inte lagt till något köp nu-pris. Konstigt, eftersom att jag själv gärna undrar varför folk inte sätter köp-nu-priser...Jaja, man kan inte vara logisk förjämnan!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 20:40:47 följande:
    Jo när jag talade med barnmottagningen här så ville de ha in Maia...men jag tror det gör mer skada än nytta (psykiskt framförallt...) om hon får ligga där med olja+vattenlavemang. Då är det bättre som det är nu även om dulcolax inte är vidare bra...
    Stackars liten.

Dulcolax, vad är det?

Vi fick hemsjukvård med lavenemang, eller snarare vi fick utbildning o alla tillbehör för att göra dessa hemma istället för att behöva fara in varje dag. Men tyvärr reagerade Anton allergiskt mot detta hemma. Han försvann helt. Gick inte att få kontakt med honom o han spydde upp ja typ hela sig, så då fick vi fara in akut o läggas in. Men på Anton hittade de inget annat än att det var psykisgt. För när han vågade bajsa så blev det bättre o det kom igång av sig själv. I dag är han helt frisk från detta. Dock har Svea fått samma problem men där funkar (peppar peppar ta i trä) fortfarande movicol junior plain.

Åhhh vad det är hemskt att höra när någon annan går igenom samma helvete som vi gått igenom. Detta önskar man inte ens att sin värsta fiende skall vara med om.

STOR KRAM till dig, pappa o maia.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15