• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tejja

Efterfrågar lite tips på kläder att ha till tights.
    Neah vill ju bara ha tights på sig. Men till detta ska det vara en tröja- klänning och kjol går bort.

Så jag efterlyser bra enfärgade tröjor, gärna lite längre eftersom att de ska passa till tightsen! Jag har ju molotunikor, men jag vill ha enfärgade. Tycker att det blir så otoligt mycket mönster annars.

• Pepper79
    MejaKiZnic skrev 2009-11-16 20:58:14 följande:
    Tänkte ta den också men höll mig så fisen inte använder tröjor än
    Tur för mig
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:54:47 följande:
    Åhhhh denna var ju helt underbarwww.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=Synd att Svea inte kan ha 86. Men i år skall jag ha en liten lucia här hemma.
    Så söt!!
    Pepper79 skrev 2009-11-16 20:55:59 följande:
    Hej allihop!Var bara tvungen, eftersom jag inte hittade ngn på salgen www.tradera.com/molo-troja-med-Dalmatiner-stl...
    Bra pris!
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:57:24 följande:
    God kväll!
    Hej! Är allt bra hos er?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:48:51 följande:
    Stackars liten. Dulcolax, vad är det? Vi fick hemsjukvård med lavenemang, eller snarare vi fick utbildning o alla tillbehör för att göra dessa hemma istället för att behöva fara in varje dag. Men tyvärr reagerade Anton allergiskt mot detta hemma. Han försvann helt. Gick inte att få kontakt med honom o han spydde upp ja typ hela sig, så då fick vi fara in akut o läggas in. Men på Anton hittade de inget annat än att det var psykisgt. För när han vågade bajsa så blev det bättre o det kom igång av sig själv. I dag är han helt frisk från detta. Dock har Svea fått samma problem men där funkar (peppar peppar ta i trä) fortfarande movicol junior plain. Åhhh vad det är hemskt att höra när någon annan går igenom samma helvete som vi gått igenom. Detta önskar man inte ens att sin värsta fiende skall vara med om. STOR KRAM till dig, pappa o maia.
    Usch det lät ju hemskt att han reagerade så...det är inget de har erbjudit oss, men det är nog för att vi bor bara 2 minuter från sjukhuset...

Dulcolax kan du läsa om på fass.se det är en supp som ökar bajsmängden, liksom "pöser upp" det så det trycker på mer och irriterar tarmen så den jobbar mer. Detta är ju dock inget bra i längden...påverkar ju salt- och vattenbalansen i tarmen och irriterar slemhinnorna...plus att det faktiskt gör ont...men det fungerar betydligt bättre än olja och vattenlavemang. En supp får henne oftast att bajsa inom en timma...
    Vi ger en sån supp var 4-5 dag nu, fast läkaren rekommenderade var 3 men jag tycker det räcker med var 4...vågar inte ge tätare.

Tack för kramen {#lang_emotions_heart} Hoppas det löser sig med Svea!
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-16 21:00:29 följande:
    Gokväll tjejer!
    Heeeeeeeeeeeeeej!
    Tänkte just efterlysa dej nånstans
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15