Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-04 13:51:57 följande:
    tjolla grattis till sjuk skrivningen och ängeln vilken fin pressbild du har nuMeja är ju sååååå söt, man blir mycket babysugen skall du veta
    Tack Måste ju ha med båda mina sötnosar ju.
    Mmm...ska ni inte ta o skaffa en liten lillebror då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hallå flickor.

Nu har vi haft mysig bebis fika här hemma, insåg just hur liten min lilla plutta egentligen är, alla bebisar är födda ungefär samtidigt och hon är verkligen mini om man jämför med andra "normal" stora bebisar
    Om 1 timma ska vi till bvc, ska bli spännande att se vad hon väger nu.

O HERREGUD vad jag är avis på eran salg shopping, så himlans mycket fint ju, o mini Molo klänningarna är ju verkligen underbart fina.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-11-05 13:00:52 följande:
    vad mysigt! Vi var på bvc igår, Adrian har gått upp massor och växt 3 cm sedan han föddes!  
    Härligt att han växer :)
    Meja var ju knappt uppe i sin födelsevikt förra veckan men jag hoppas hon ökat lite mera nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-05 12:57:02 följande:
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/543 tycker du ska slå till eftersom lillpluttan är så liten och klänningen är stor i strl, så kommer den säkert passa henne i vår/sommar. lika billigt som salg ju
    *gulp*
    Den där är ju sjukt fin, jag tror jag slår till
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-05 13:07:45 följande:
    jaa det tycker jag verkligen att du ska göra sååå söt ju!!
    Tok söt.
    Men tyvärr så gillar inte min datorn den där sidan nåt vidare, får bara fel meddelande när jag lägger den i varukorgen {#lang_emotions_undecided}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hallå tjejer.

Oj vilken sovmorgon det blev idag, fick världens chock när jag vaknade och såg att klockan var 11

Nån som har koll på om det finns nån shop som har kvar nåt Molo från våren? Har fått en massa måste ha begär efter alla era underbara salg bilder ju.

O förresten, är det någon som ska åka på salgen imorgon som har lust att kika efter 1 plagg åt mej? *blink flirt blink*, inboxa mej isf :)

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ho ho?
    Här var det minsann lugnt, vad gör alla?
    Jag har en riktig tråk fredag, gubben jobbar, Meja sover och Liam lever rövare så mamman blir alldeles tokig snart.

Tröstade mej iaf med lite 50% shopping hos Smallkids, det blev 4 fina plagg till Meja.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-11-06 21:19:21 följande:
    Godkväll, Här var det lugnt..
    Godkväll

Jaaaa, det kan man säga, alldeles för lugnt när man som jag sitter och har alldeles super duper dunder tråkigt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-11-06 21:24:46 följande:
    Alla ligger väl hemma och laddar för salgen imorgon.. Hur är livet som 2 barns mamma? Funkar det bra?
    Dom gör nog det *avis avis avis*

Jodå, det funkar kanon bra, har inte fått nån 2 barns chock än så länge iaf. Meja är jätte snäll och sover mest hela tiden och Liam är en super stolt storebror som vill visa upp Meja för alla :)
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-11-06 21:33:21 följande:
    Jag har inte fått nån 2 barns chock än.. Jag har varit 2 barns mamma i 3 år.. Hoppas på att bli 3 barnsmamma snart.. Håller på att bearbeta maken för fullt här. Det går framåt.. Vad kul att det går bra! Blir det mkt shopping till Meja? Det finns inte så mkt på salgen som jag vill ha, skulle jag åka skulle det mest vara för att träffa alla härliga shoppingmammor.. Hoppas på att åka i vår...
    Ha ha, då får vi hoppas att även jag slipper den
    Visst är det lite mer jobb med 2 barn men jag tycker det funkar jätte bra.

Åååh va kul, då blir det kanske syskon snart då En liten lillebror kanske?

Mja, har shoppat en del men hon är ju fortfarande så liten så utbudet är ju ganska tråkigt, men så fort hon växt i 56 så ska jag shoppa en massa.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15