Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hallå tjejor

Allt bra här i tråden?
    Idag har vi stor shoppat, HERREGUD säger jag bara, jag blir alldeles sjuk nu när jag kan handla flick kläder, det finns ju så himlans mycket fint, så nu har Meja fått en massa rååååååsa och klänningar

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Plummy skrev 2009-10-27 19:14:54 följande:
    Förstår att det är roligt Vad köpte du?
    Hur kul som helst, pojk kläderna blev genast vääääldigt tråkiga
    Köpte lite allt möjligt, ska se om jag kan fixa några bilder
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu finns lite bilder på dagens hopping, hann tyvärr inte fota allt innan batteriet tog slut. sorry för OT

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning flickor.

Jäkla FL till o strula men nu verkar det funka för mej iaf.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 09:59:35 följande:
    ÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! *FLabstinens*
    Ha ha, håller med...morgonen blir ju helt fel utan FL ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

liljan o loppan

Idag har Meja haft finaste Kik Kid klänningen på sej, tusen tack för den

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}

UUUUUUUNDERBARA PÖLSEKÄRRINGAR!!!!!!!
    Tusen tack för dom tok fina kläderna som kom till Meja idag, ni är verkligen helt underbara här i tråden, blev alldeles gråtfärdig när jag öppnade paketet.

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-10-29 19:50:28 följande:
    Så liten och söt Visst liknar hon mammsen en aning
    Jaaaa, hon är ju inte stor direkt, men nu börjar hon äntligen närma sej födelsevikten igen
    Ah, dom säger det, Liam var tydligen också lik mej när han var nyfödd.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-10-29 19:52:43 följande:
    Åhhh, vilken liten sötnos!
    {#lang_emotions_kiss} Sugen?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-29 20:06:35 följande:
     så lite så gumman sööt hon är
    Looooooooooooove youuuuuuu {#lang_emotions_kiss}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15