Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-11-06 21:48:25 följande:
    Jag har inte mannen med mig helt än men förhoppningsvis blir det en liten 2010.. Skulle vara så mysigt med en bebis. Det skulle vara jättekul med en liten lillebror men jag tror att vi bara kommer få tjejer men det spelar faktiskt ingen roll för mig. I min mans släkt är det bara tjejer, han är verkligen enda killen.. Så jag tror att oddsen för en kille är rätt låga.. Hur liten är hon, kan hon ha 50 eller är det för stort än?
    Då håller vi tummarna för att han snart är övertalad.
    Bebisar är ju sååå mysiga.
    Ojdå, men då är det väl dags att bryta den trenden nu då
    Vi trodde ju att vi kulle få en pojk så vi blev minst sagt chockade när det var en flicka som kikade ut :)

Hon har 40/44 nu, 50 funkar fast det är fortfarande lite stort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-11-06 21:58:25 följande:
    Ja man vet ju aldrig men jag tror verkligen inte att vi kommer få en kille.. Jag tycker att det skulle vara kul med en tjej till. Just ja, ni hade ju inte kollat könet innan. Det kommer inte jag heller göra nästa gång. Vi gjorde det med Matilda och jag ångrar att vi gjorde det. Mkt roligare att inte veta.. Hur liten är hon? Hon ser verkligen supersöt ut! Vad mkt hår hon har.. Så mkt hår hade inte P när hon fyllde 2..
    Jaa, man blir ju glad vad man än får
    Fast jag måste erkänna att det är ganska kul med en av varje, fast jag hade såklart blivit lika glad över en pojke till.

Hon vägde ju 2365 när hon föddes, igår vägde hon 2650 så hon börjar ju bli "stor" nu, fast hon är bara 43 cm lång så det är väl det som gör henne så liten.
    Jaa, hon har en riktig kalufs.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej flickor

Ååååh en sån massa underbara salg bilder *dreggel*
    O jag är super glad över flower bodyn till Meja som snälla Moa fixade åt mej, hon kommer bli sååå fin i den

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2009-11-08 18:00:34 följande:
    Ängeln - Åh herregud så himla SÖT hon är lilla Meja! Som en liten docka verkligen! Och storebrorsan också såklart Jag tror det är Millas gamla pärlplattesuit du fyndat på T förresten
    Jaaa, hon är verkligen dock söt

Ah, det ä mycket möjligt Fiiiina pärlplattorna. Dock har jag lite för smala barn för Molos suits men jag kunde bara inte låta bli.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-11-08 20:27:03 följande:
    God kväll! Äntligen hemma igen Har precis fotat lite och ska snart lägga in bilderna i datorn. Bubblan ligger tyvärr på sjukhus då hon fått en propp i huvudet Hon ligger kvar ett par dagar och får behandling men mår bättre nu i alla fall. Hon hälsar så gott till alla.
    Godkväll

Men herregud...när hände detta?
    *stackarns bubblan*
    Hälsa till henne en massa om du pratar med henne{#lang_emotions_heart}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll förresten

Kikar in en runda när det äntligen blivit lugnt och tyst i huset. Liam har verkligen testat mammans nerver idag, herregud säger jag bara, hans sista jäkelskap var att gå till kylen och hälla ut 1½ liter mjölk på golvet, fattar ni hur mycket det är när det ska torkas upp från golvet?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-11-08 20:31:47 följande:
    Ja, visst är det konstigt hur mycket det blir när det är utspillt?
    Ha ha, skojar du?
    Speciellt när man har en super hungrig bebis i famnen också...
    O för att reta mamman ännu mera så välte Liam skålen med all upptorkad mjölk preciiiiiis när jag nästan torkat upp allt, så det var bara att börja om igen...JAAAAAA idag hade jag lätt kunnat sälja honom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Krånglar Tradera för nån mer än mej?
    La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-08 21:37:31 följande:
    nnää ingen bild
    Men dååååååå *suckar*, varför i sjutton gubbar kom inte den med för då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här har vi också riktigt tråk väder idag, kallt och mulet, nu längtar jag efter en massa snööööööö.
    Rensade Liams garderob igår, alltså nu ekar den verkligen tom, han har nog tagit ett rejält växtskutt för dom flesta tröjorna är för små, skit bara att jag inte hittar nånting att shoppa till honom just nu...
    Nån som vet när nya Molo kommer?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15