Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 10:28:06 följande:
    Åhhh... Behöver man inte 2 filtar? *vill oxå ha*
    Joooo, miiiiiiiiiiinst, fast Meja har redan 7 filtar så jag kan inte riktigt motivera ett inköp av 2 filtar till, men 1 till måste jag köpa för hon har ingen rååååååååsa.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:16:10 följande:
    Men 2 råååsa behöver hon nästan
    Ha ha, jaaaa, klart hon gör, men priset säger åt mej att bara köpa en
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Det blev Katvig filten till slut, mest för att den var billigast för jag tycker båda är lika fina

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:33:11 följande:
    Sälj 2 andra
    Ha ha, NÄÄÄ DUUU, det blir bara EN filt, o det blev Katvig filten...mycket möjligt dock att Plastisock filten hamnar på önskelistan till tomten
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:35:14 följande:
    Ja det är ju julkalendrar snart!
    Ajust ja...*hade glömt*, hoppas filten kommer med en shysst rabatt då.
    O tack för påminnelsen, ska jag jag inte shoppa mer innan kalendrarna drar igång.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:37:11 följande:
    Hehe, näe, jag försöker oxå hålla mig. Ser verkligen fram emot kalendrarna i år
    Har lite ångren att jag köpte lurv overallen till Meja till ord pris men jag var så rädd att dom skulle börja ta slut så jag vågade inte vänta. Men nu blir det inget mer.

Ojaaaa, tänk vad massa fint du kan shoppa nu
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Kikar in medans båda mina sötnosar tar sej en tupplur.
    Fick hem den rosa Katvig filten idag, super fin, men när jag granskar den noga så är det en massa fläckar på den *suck*, så det får väl bli tillbaka skick om dom inte erbjuder nån shysst kompensation.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning girls.

Har sovit alldeles oförskämt bra inatt, Meja sov från kl 24-08, duuuuuktig lillfisa

OT men  är det någon som vet hur man avbryter man en auktion på T som man fått bud på?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-15 11:25:29 följande:
    Oj vad bra hon sover! Hmm, jag tror inte man kan det??
    Ja verkligen, jag är i chock Får väl se om det håller i sej eller om hon bara var extremt trött inatt, iof har hon bara vaknat 1 gång om natten innan så jag ska inte klaga

Inte? Om man mailar Tradera då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15