Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-09 09:18:54 följande:
    Jag har hört mitten eller slutet på nov så det bör ju vara snart Då kommer det hajar med blå stjärnarmar och byggnader med fjärilar på
    Ojdå, så snart? Guuuuuu va roligt
    Hoppas det kommer en maaaaassa fina flick print också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Nån som vet nån shop som har Katvigs lila/vita hjälmis i minsta storlek?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Smakråd tack
    Vilken lurv är finast till Meja?
    Super blue eller Rouge?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp sötfisar.

Nån som har koll på hurdana Katvigs hjälm mössor är i storlek?
    Passar 56/62 på en nyfödd eller blir det tok stort?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-11-10 16:49:12 följande:
    Tycker att de är jättreolika i stl. Stod på salgen i våras och måttade lite olika färger. En 80/86 var lika stor som en 56/62 då... K hade dock en rosa/vit i våras i stl 80/86 och den kändes som en ok 80. Utan att ha testat flera skulel jag nog ändå vilja säga att de är stora i stl, liksom av att titta på dem. Har kanske några till lillebror, ska kolla dem. Återkommer i såna fall, minns inte om jag köpte el ej
    Ah, lite klurigt o köpa utan att prova först då kanske.
    Meja har ju bara 33 i huvudomfång så jag antar att det blir för stort.
    Fast iof så ska mössan vara till en overall i storlek 62 så det kanske kan funka då.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-11-10 16:52:21 följande:
    Hittade en bild. Lampan är trasig på vinden och det är kolsvart så jag kan inte kolla dem live idag. Dock ganska säker på att den svartvita är 80/86 och den bruna 56/62 och som du ser skiljer det typ inget...
    Ojdå, känns ju ganska meningslöst att dom storleks märker dom när dom är lika stora
    Äh, får nog köpa en irl då
    Eller har du sett nån annan ljus lila hjälmis nånstans? *omöjligt o hitta*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tjohej

Fick världens finaste Molo body i lådan idag, tack snälla Moa för hjälpen, lillfisan kommer bli såå fin i den, hoppas hon växer i 56 snaaaart
    Bjussade på en ot bild på lillfisan i bt också.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    svischan skrev 2009-11-10 19:19:15 följande:
    Jag tror inte att jag grattat till din nyaste skatt! Underbart söt är hon!! Hur är det att vara tvåbarnsmamma???
    Tack så mycket
    Det är helt underbart, ingen två barns chock än ialla fall.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-10 19:19:39 följande:
    NIKKI: sööta barn i bildis i fiina kombosar Everlonn: såå söt liten buse du har så mysigt hår flowerpowermama: så fina barn, din stora är ju för go i sin glugg dom är så fulsöta när dom tappar tänderna Ängeln: sicken liten söt plutta och fiina flowerbodyn harley: fiiina inköp är du gravid??? GRATTIS smurfen: såå fina kombosar på söta lilla tara liljan: så fiin maia var i gitarrerna/småfolk klänningen goa unge
    Sötfisan juh Blev så glad när jag hittade strumpbyxor som hon näääästan fyller ut
    Flower är ju snuskigt fint, har inte gillat det printet innan men herreguuuuuuuud *lovely*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15