Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nä, dags att slita sig från datorn och börja förbereda sig för barnens gympaavslutning. V måste byta kläder för det är kladd från dagens alla intag på både tunika och leggings nu(chokladglass, blåbärssmoothie och risifrutti- märks det att hon inte har fått tillbaka sin aptit helt?)...
    Packa kamera och gympakläder, klä på mig själv, dra fram overallerna ur garderoben för det är -7 grader här nu och vi ska traska i 45 minuter innan vi når värmen...

Ses sen! {#lang_emotions_heart}

Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 11:33:09 följande:
    Haha vad säger ni om detta på ellos DET kallar jag rabatt Avdragen rabatt: 9 070,- Expeditionsavgift: 44,90 Fraktavgift: 0,- 2 170,-

Själv surar jag, för min rabatt drogs inte av trots kod och jag fattar inte hur jag kan avbeställa min order på egen hand...Hoppas dom svarar snabbt på mailen!
  • FlowerPowerMama
    Pepper79 skrev 2009-12-03 12:12:33 följande:
    Du kan gå in under Min sida och ändra din order. Men var det du valt märkt med OUTLETFYND i en röd ruta? Annars måste det ju vara ngt fel...
    Ja, dom var märkta outletfynd... :-/
    Men jag kan inte ändra, jag är inne på min sida, klickar på ordern och nada kan ändras...*suck*
    Kan det ha att göra med att jag valde expressleverans? Men det kommer ju ändå inte förrän på måndag...Nåja, annars får jag väl ta hit s*iten och sedan returnera...
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 11:09:55 följande:
    Här blev det lugnt, sitter alla hos mysgrodan och trycker F5 måntro
    Vad händer hos Mysgrodan då?
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 11:09:55 följande:
    Här blev det lugnt, sitter alla hos mysgrodan och trycker F5 måntro
    TACK förresten för fiiina tröjan! Och klubborna blev en succé, dom kollar alltid efter godis i paketen men det är sällan någon butik skickar ut numera.
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:59:51 följande:
    Jag fyndade dom på T i NYSKICK av Flower Power   59 spänn liksom Hoppas dom kommer på rea nån mer stans snart så du får ett par
    {#lang_emotions_kiss}

Underbara klänningen i BT också, helt underbar! Funderar på att shoppa en 98/104 till V att ha senare, men jag är för snål just nu...T gick inte så himla bra denna omgången direkt.
  • FlowerPowerMama

Nu har jag precis bokat en stuga + bad i Örebro under mellandagarna. Dom hade något erbjudande med boende + bad i ett paket så vi slog till, barnen får bada, jag får shoppa och sambon, ja han får väl njuta av stugan eller så.

• FlowerPowerMama
    lillronya skrev 2009-12-04 15:12:39 följande:
    Tack! Ja visst är suiten fin?!
    Fina barnen i bt idag! Dom lila Katvigkläderna är såååå fina.
  • FlowerPowerMama
    annie dark skrev 2009-12-04 15:16:10 följande:
    Ot men vet att flera här shoppar nova star. Hur är deras wct jackor i strl, här har vi 98 i vanliga fall, ska jag ta samma eller gå upp en strl?
    Dom är ganska rejäla, tycker jag. V har 98 i sin jacka och den får jag vika ärmarna på, hon har 98 i Molos tröjor tex...
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 15:17:45 följande:
    Å mys
    Jaa, ska bli mysigt att komma iväg en sväng, i somras var vi knappt iväg iom att jag jobbade hela sommaren och när vi väl tänkte göra något så fick sambon nytt jobb.
    Vi var där förra sommaren med husvagnen och ungarna älskade det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15