Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-10 15:34:18 följande:
    kom dom inte förrän idag jaja kul att dom var uppskattade i alla fall
    Nä, posten verkar ha segat till sig.
    Har ett paket ute på vift, köparen mailade igår och paketet skickades för 10 dagar sedan typ...Långa väntetider!
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Smultronbullen skrev 2009-12-11 13:12:14 följande:
    Inte danskt men färgglatt :) Är det någon som har koll på hur JNY design är i storlekar? Normala, vad det nu är?
    Klänningarna är ganska små! Min lilltjej som är runt 98 cm lång och har 98 i tex Katvig och Molo, har 110 i sina klänningar och dom är perfekta nu efter första tvätten.

Storasyster som är en 110/116:a i danska märken har 122 i sina klänningar från JNY...
  • FlowerPowerMama
    Smultronbullen skrev 2009-12-11 13:21:28 följande:
    Tack, vilket bra svar! Bra kvalite?
    Ja, det tycker jag att dom har! Nu har vi inte använt dom nyaste klänningarna mer än en gång, men stortjejen har en gammal klänning i "vågade ränder" och den är tvättad en massa gånger, är lite tvättluddig men fortfarande lika klar i färgerna som vid inköpet.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-11 13:43:13 följande:
    vilka fiina barn i bildis   och superfina inköp
    Tack! {#lang_emotions_flower}
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 14:12:12 följande:
    Puh!! Måste vila en liten stund!!Vilken vecka man har framför sig alltså  *mardröm*Gubben åker till Umeå Söndag kväll *underbart*Bankbesök i strängnäs, bankbesök Älvsjö, besiktning av byggnationen i huset, besök av två nya skolor, avfrosta frysen, köra grovsopor, rensa alla avlopp, två skolavslutningar, skruva isär möbler, åka runt med julklappar till nära o kära i Sthlm, packa de sista kartongerna,ta emot flyttgubbarna (som dessutom kommer hit när vi sitter i strängnäs toppen felbokning) å sen bara vardagens bestyr uppe på det *svettigt*Jag behöver semesteeeeeeer!!Flower Power-- Underbara inköp och kanonfina bilder på dina sötisar som vanligt
    Milliz skrev 2009-12-11 14:02:31 följande:
    Hej! Vad händer här då?Flowerpowermama- Jättefina inköp och söta barn
    Tack sötisar! {#lang_emotions_flower}
  • FlowerPowerMama
    Helle skrev 2009-12-11 14:33:01 följande:
    Liljan: Hoppas det går bra hos BM och att lillebror växt som han ska. FlowerPower: jättefina bilder på fina barn. Du har alltid så fina matchningar på dem. 
    Tack snälla, kul att höra att någon annan gillar kombosarna.
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-12-11 15:56:38 följande:
    Jag kan bara instämma! Jag måååste köpa mig ett par rosarandiga leggings nu tack vare dig

Det var verkligen en klockren kombo, den ljusa färgen på leggingsen var exakt samma rosa nyans som kantbanden på klänningen!
  • FlowerPowerMama

Ni allvetande danskbruttor: Tror ni att jag kan förvänta mig en sms-avi ang mitt paket om paketet stod som sorterad kl 03.20 inatt?
    Har valt expressleverans av paketet och hoppas innerligt att jag kan hämta ut det redan i eftermiddag.

• FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-15 11:53:44 följande:
    ingen aning  men vad är det för fint??
    Faktiskt inga kläder den här gången för dom pengarna är sluuuuut.
    Köpte dock en massa grejs på Panduro, bla cellofanpåsar, fina snören, paketpåsar, presentpapper och lite sånt då mina saker är slut...
  • FlowerPowerMama
    lillronya skrev 2009-12-17 13:14:38 följande:
    Woohoooo en airbrush knapptröja på väg hem till mej!
    Samma här! Micke mailade nyss att två stycken skickas hem till mig idag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15