Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-12-08 11:04:06 följande:
    Har du fått din företagsskatt?:O Då måste jag med fått det nu då va?:DFörresten alla .. Annacill har fått tag på airbrush knappis :D
    Åhh, finns den som knapptröja alltså?

*vill ha*
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    malinkaunitz skrev 2009-12-08 11:33:32 följande:
    Japp det finns det :) Bara annacill som tar hem nu tror jag :)
    Jag håller på att fixa hem den från annat håll, förhoppningsvis iaf.
  • FlowerPowerMama

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nu har jag två airbrush-knappisar beställda till mig(barnen)!

• FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 07:31:39 följande:
    God Morgon! Blev inget kvart i elva i dag inte kvart i sju snarare Håller tumsen för dig idag Stormis!!
    GRATTIS på namnsdagen! {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_flower}

Och grattis till alla andra ev Annor det finns i tråden(känner ju mest till era nick bara...)! {#lang_emotions_flower}
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 08:04:14 följande:
    Tack nälla, boktaven om er ut om en orm funkar då inte fortfarande
  • FlowerPowerMama
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 14:38:45 följande:
    Hej!Ja jag har sagt att han kommer spika BF så han har ju några timmar på sig Testa på *nuppelinuppnupp* Haha- precis det är hardcore i Varberg
    Man ska inte vara pryd om man vill hänga här i tråden.
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-09 15:37:11 följande:
    Hörrni töser, visst har jr pusseltröjorna rynk fram? Vill minnas att det är så, svårt att se på bild
    Japp, litet rynk fram...
  • FlowerPowerMama
    JsN skrev 2009-12-10 11:32:56 följande:
    Fiskolja.Finns utredningar som visar att det hjälper vid koncentrationssvårigheter och många vittnar om att deras barn sover bättre efter att de börjat ge det. Om inte annat så är det ju nyttigt.JAg vet inte om jag verkligen sett ett tydligt samband men visst pytte sover mycket bättre och stabilare men om det är åldern eller omegan det kan jag inte säga.
    Ohh, det är något vi måste testa på mini här! Snart 4.5 år och sover som en kratta! Upp och springer hela kvällarna, kommer ALLTID in till oss nattetid och under nätterna sovs det oroligt med en hel del störande drömmar.

Köper man det i vanliga affärer eller på hälsokosten?
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 12:19:54 följande:
    Ska också testa!!Men hur i allsindar får ni i barnen det? Är det inte flytande och smakar bäver? Väntar o väntar o väntar från mysgrodan jag med...
    Haha, för mina barns del går det nog bra, dom har alltid tagit all medicin och liknande utan knot. Stortjejen älskade sitt Kåvepenin som 2-åring, skrek efter mer varje gång.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-10 14:14:14 följande:
    nu har jag rensat lite har en del linnen nu har lillebror 15 molo linnen och isabel 20... och det ska ut 15 på tradera *dutti butte*fast jag väntar till feb
    Dutti du är.

TACK förresten för rånisarna som kom idag! Barnen började slåss om dom, haha.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15