Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-07 13:57:35 följande:
    Haha..näe färdknäpp är ju mer av ett barmhärtighetsnupp så oftast är "straight to the point att föredra Get the mission done liksom
    Hehe, ja det är väl så...Här var såna nupp inte att tänka på med min foglossning, fick snällt vänta ut lillfisan som var en vecka sen. Äldsta fick ju åka fuskvägen ut så inget nupp före där heller...
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Busbellan skrev 2009-12-07 14:00:17 följande:
    Hej på er, vad händer här idag då? Längra ni efter vår
    Jaa, vår vill vi ha, för att kunna sälja sommarkläder!
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-07 14:01:49 följande:
    eller hur jag tvingade min stackars gubbe han ville verkligen inte men efter påtryckningar från hela gården här så ställde han upp
    Stackars gubben din...*s*
  • FlowerPowerMama
    Busbellan skrev 2009-12-07 14:05:19 följande:
    Ja, det ligger en hel del sommarkläder som behöver säljas, har massvis i 86-92 som måste åka i vår
    Samma här, eller ja, åtminstone överdelar, här lär vi aldrig växa ur 86/92 nedtill.
  • FlowerPowerMama

Min bebis börjar bli stor! 6-åringen har precis skrivit ett julkort till farmor och farfar där hon ljudat fram alla ord och bokstäver alldeles själv!
    Snart kanske det lossnar med bokstäver för henne, hon vill ju sååå gärna.

• FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:15:13 följande:
    hej sötisar jag är GRYMT shoppingsugen. jag har ju bara shoppat EN nyhet från molo och bara en grej från kalendrarna.kommer ju fel erbjudande hela tiden  vem vill ha nova star och sånt liksom
    Är också shoppingsugen, men nu är mina shoppingpengar slut, och jag vet inte om det är lönt att lägga upp mer på T heller?
    Shoppade dock en Mololurv+ lurvrånis på Babyshop nu på morgonen.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:43:42 följande:
    nä lägga upp på t är väl knappt lönt, fast en del budar friskt, jag lyckas aldrig fynda där nu så inte konstigt dina shoppingpengar är slut så som du shoppar
    *harkel*
    Jag har ju knappt shoppat något alls ju om vi bortser från Molos nyheter, men det var ju liksom nästan 2 veckor sen!
    Har bara handlat 5 plagg ur kalendrarna hitills ju.
  • FlowerPowerMama
    Damien och Adrian skrev 2009-12-08 09:43:29 följande:
    jag lade ut på T igår och måste säga att det gått ganska bra, men jag tror att jag antingen har sånt folk vill ha eller att jag lägger för låga priser. köp-nu är poppis. Sålt för 1000 kr hittills. Gott, det betalar hela mitt eget köp på T av en säljare häromdagen.
    Jag får pröva med några plagg, lägger väl det jag minst vill ha för plaggen så blir jag ju inte besviken iaf.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:56:46 följande:
    5 plagg från kalendrarna och 10 nyheter typ... galning
    Näe, bara 7 plagg från nyheterna jue, om jag minns rätt.
    Men jag försöker vänta in alla vårnyheter som kommer, men ibland är det kämpigt.
  • FlowerPowerMama

Prövade att slänga upp ett par saker på T iaf, första gången jag lagt ut på dagen, men ikväll har jag inte tid så det fick bli så här.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15