• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-10-17 21:26:50 följande:
    så fin
    tack =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:27:35 följande:
    Ja, han höll tyst länge dock Men nu sa jag att jag söker de där jobbet, det blir väl kanonbra då jag slutar kl 15.. Toppen så jag kan hämta Ida tidigt på eftermiddan... "jo men, nä men, det är nog lite dum morgontid på just de där jobbet" viskade han ur sig
    jag jobbar med 6-15 sen.. mån-fre..

o tänka sig.. min sambo får lämna 2 barn på dagis 4 dagar i veckan, o va hemma med dom på fredagar!!
    (iofs kl 9 mån o tor, o kl 11 tis o ons)
    o jag hämtar.. =))

tycker du ska söka jobbet iaf.. =))
    *e det hos oss kanske?? *
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-17 21:31:08 följande:
    Ååååå vad den översta var fiiiin!
    japp
    sambon va inne på den först..
    o jag gillade den i samma stil lite mörkare med djungel..
    men, han e ju barn.. =)) o ville ha gladare färger..
    hade jag inte gjort om Julias rum nyss så hade hon fått den med delfiner!!! utan o tveka!!!!
    inte farligt pris heller,, 1299 kr totalt.. frakt o lim ingår!!

(de andra kostade 699 + 65 i frakt + lim)
    vi kollade på tapeter bara.. fondvägg.. men från 319 kr/rulle o 3 rullar.. så samma pris ju
    då va iaf inte vårt val svårt...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-10-17 21:35:49 följande:
    är dte svårt att få upp tapeten
    vi väntar på den..
    ska visst va delad i 12 delar, så tror den e ganska enkel o få upp.. det visar sig..!!
    den e skickad, så borde dyka upp mån.. senast tis..
    lillronya skrev 2009-10-17 21:42:36 följande:
    Tack! Nä det blåa köket skojar man inte bort. Njuter fortfarande av varje dag i mitt fina kök.
    jag har kollar runt lite, o många tar 3500 för en vägg..!
    eller pris / kvm.. som i slutändan blir 3500 eller mer..!!
    så bra pris ja =))
    fel hus? varför?
    tror man kan ha såna var som.. =)) kan ju "rätta till" med inredningen sen? =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 21:51:35 följande:
    Hej tjejer!! Måste fråga en sak, imorse så pratade jag i tråden & skrev då om tjejen som budat på mina aktioner & sedan inte betalt länkade då till hennes omdöme som visade att det inte alls var första gången som hon inte betalt. Nu kommer jag in och då har jag fått ett inbox ifrån en moderator om att någon anmält mitt inlägg. Visst har vi sådan här disskutioner ofta och i inlägget fanns inget elakt eller påhopp på personen utan mer att det var trist osv. Inte första gången detta hänt heller på sistonde utan flera inlägg som jag skrivit i just denna tråden har blivit anmälda utav någon till en moderator. Känns trist och jag undrar mest varför någon planlöst anmäler olika inlägg. Har tex fått bortagna inlägg med tex tips på bra aktioner och har då skrivit att dom inte är mina. Enligt moderatorn som jag frågade så är det då någon person som anmält mina inlägg. Känns jätte trist när det dessutom endast händer här. Ja ja vet inte alls vad jag ville säga men blir väl mest ialla tillmods att någon gör så.
    men fy vad trist!!
    finns ingen risk att samma person sitter o läser utan att skriva i tråden?
    typ den personen som du skrev om? *vet inte vilken det var, missat det inlägget*
    har svårt o tro att nån som e här inne o pratar varje dag skulle anmäla??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:51:25 följande:
    Det här är åxå 6-15 å jag tycker det är kanontider!! Dessutom ligger det nära oss så jag har kort bit dit och behöver ingen bil, men men... Nu funkade ju inte det
    jag behöver heller ingen bil till jobbet.. =)) men vinter vill jag inte cykla.. *lat o kallt o halt* då skrapar jag hellre ruta.. =))
    o ska man hämta barn med en gång efter så..
    men bra tider, o dagarna går snabbt.. så.. ja.. får väl va nöjd med det då..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-17 22:07:07 följande:
    Oh jisses vilken massa pengar!! Ja vi har snévägg i alla sovrum och på den sitter det furupanel. Och den ska vara kvar säger denna omoderna mamman. Gillar furupanel. Och man kan ju inte sätta en sån fin tapet på den enda hela väggen i ett rum. Då försvinner all plats att ställa nån hylla eller garderob ju.
    hmm.. nä.. där har du rätt..
    men, jag har sett "halva" fondväggar med när jag tittade!! minns inte vart bara..
    vet att det var om man hade panel halva. (vi har i hall o kök än så länge, men ska bort då det inte passar in i min stil o i huset* *vit tegelvilla ju i enplans, mitt i samhället typ*

här va en iaf.. =))
    www.photowall.se/showItemLarge.aspx

bara 135 cm hög =) * 999 kr*

o den va bara på barnsidan jag kollade nu =) så borde finnas fler, då de har många sidor..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:10:21 följande:
    Jag skulle ha tatt bussen jag   Eller på sommarn skulle jag nog cykla
    haha.. buss ?? här?? den går typ en ggn / timme, eller tåg..
    o då har vi ett stopp med tåg, i centrum. o typ.. 5 stopp eller nåt? i hela samhället.. o nästan bara på rakan som går genom.. undantag vis station
    men cykla på vår o sommar, javisst! men inte vinter, nänä..
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 22:09:22 följande:
    Jo tror verkligen inte att det är någon man pratar med utan säkert någon som du säger som kanske läser men aldrig skriver. Känns ändå ruskigt jobbigt.
    förstår verkligen det..!
    jag skulle blivit skitarg o lekt detektiv kan jag lova!!!
    finns nog spår eller nåt som sätter ihop det på nåt sätt!! o på så sätt luska ut vem det är..
    fy vad trist =((( {#lang_emotions_flower} *ger tröstblomma*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:26:26 följande:
    Aha... Här går bussen var 5-10 minut
    lyx

här går du genom rakan på .. 30 min högst.. =))
    o sen en stor sväng upp runt om med, där ett annat område ligger.. den går man med runt fort.. =))
    Inte så stort här ju..

nä.. undra om jag ska kryppa ner i säng..!
    sambon ska visst åka nu ist o sova i lastbilen, för att sova hemma o gå upp 1 o sen åka.. blir så seg i morgon då, plus att han väcker mig sa han.. =)
    o i morgon e det mer rum o tapeter..
    så.. tror jag sturntar i mer tapet idag (orkar inte) o lägger mig o packar ihop limmet =))
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15