• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php

så.. några iaf.. orka inte ladda in de från telefon nu..
    diggar djuren undra va de var för gräs se åt eller nåt konstigt vatten

*funderar på att byta pressbild till flodhäst eller giraff, fula!!!*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2009-10-22 22:59:17 följande:
    den va fin men lite för lite bebror för oss... fjärilarna, visst är det rustas? Loppan har önskat sig såna i sitt nya rum, när vi nu ska hinna dit.... puh, kan hoppas att vi får vardasrummet klart i helgen
    ja, sonen älskad den, o valde den ganska fort på de han fick välja mellan..
    så kommer nog va nöjd.. (lite irriterad dock, skulle varit snyggare med hela väggen som jag trodde från början, men men.. nästa gång)

Japp, fjärilar e rustas såå fina!!
    fanns i nån turkos med, oxå fina.. men ville ha rosa till lillan
    en jag fastnade pang för, o bara skulle ha

o kul med vardagsrum!! =))  *bild sen!!!*
    vi har hall kvar nu, sen e alla rum tapetserade
    *o jag vill göra om i kök igen, inte nöjd med fula panel.. o då måste ny tapet dit med*
    sen funderar vi på att flytta upp stora dottern o ta hennes rum nere (öppen gillestuga, så används som andra våning)
    o då vill jag göra ny fond åt henne med
    jaja.. framtidsplaner.. *snar framtid om jag får bestämma*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 23:01:43 följande:
    haha sambon såg hawaiisuiten o den fick inte godkänt...men det skiter jag i Jag tycker lillebror kan ha den med typ ett par jeans till, kommer bli skitfint
    min sambo skulle heller aldrig godkänt hawaii på en pojk
    han tycker det e flickigt med vita o röda strumpbyxor jag köpte åt sonen?????
    hallå?? vitt e väl mest neutrala färgen???
    *kunde du inte köpt 2 svarta o 2 grå ist för vita o röda då??*
    fast.. jag har hawaii åt lillan med, o ja.. nä.. kanske inte på pojk.. eller, ja.. om man har tuppkam o typ tuffa jeans till så kansek, jo.. ja.. =)) jo.. det skulle nog va coolt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2009-10-22 23:10:43 följande:
    Va glad, me bara hallen kvar,  vi har bara matrummet helt färdigt. kanske blir köket klart i morgon, bara ikeabesök kvar där. sen behövs piffet i hallen föörrutom vrummet. Och då är det övervåningen kvar me 3 rum varav ett är ett kök som ska bli sovrum så där finns JOBB men sen ska det väl va fint
    OJ... ja lite jobb kvar då..
    men kul.. speciellt när man e klar..
    fota med!! har vi gjort.. före, under o efter.. ganska kul o se skillnaden!!!

nu e jag så nöjd över 2 barnrum så vill göra om åt stora med.. hon har mörk beige/ljus brun med äppelblomsfeerna o blommor o fjärilar i samma stil som vi satte som bård.. men nu när man hittat roliga saker så vill man ha upp sånt ju =))
    *delfinerna till henne skulle va såå fint!!*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2009-10-22 23:28:43 följande:
    ja, före bilder finns, har bara inte lagt upp än och sen kommer efter bilder allteftersom det blir klart kom på att vi skulle behöva riva och isolera om en vägg/golv i knattarnas rum, kan vara bara 2 grader där efter golvet när det är kallt ute... alltså en perfekt fotovägg nu säger jag go natt. Kan ju faktiskt vara så att vi kan åka till ikea i morgon och då behövs all styrka man kan få natt natt
    en bra anledning till att sätta fotovägg.!!!

ska med precis krypa ner i säng..
    ska till jobb i mogron o prova kläder. jobbar om lite över 1 v =(((
    sen göra klart i rummet

nattis.!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2009-10-23 23:39:42 följande:
    Tipsar: ***************************************** Hej vänner! Nu lägger vi i en högre växel och ger dig 40% på nästan allt i shopen. Rabatten är redan dragen så det är bara att börja shoppa. Planera din julklappar redan och handla till kanonpriser. Vi vill ha din betalning inom 3 dagar om du väljer förskottsbetalning då det är stor efterfrågan på produkterna. Välkommen med din beställning! www.funkybaby.se/specials.php Trevlig helg & må så gott :) Glada hälsningar Marie (inte min butik)
    jag fick det med, o skulle kolla hur småfolk e i stl på de saker som e på rean.. men här lär ju va dött då alla hoppar väl, som vanligt
    jag som inte gillar småfolk så jättemycket, hittade fiiina saker jag ville ha
    så.. hur e stl ??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

order från sambon:

fråga dina polare på familjeliv om en bra doppresent / när man e gudförälder.. inte nåt krafs som en body eller så, utan nåt annat.. om nån fått nåt roligt..

så.. nu har jag gjort det

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-10-24 22:44:15 följande:
    personlig doptavla, handavtryck dom där lifeston eller vad det heter
    framfört..   "det e ju ingen dum grej" fick du som svar
    finns det o köpa i butik, avtrycksgrejerna, eller bar apå nätet?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-10-24 22:45:50 följande:
    Doppresent från en fadder är traditionellt en dopsked (med gravyr givevis i silver) som ett tecken på det man tar på sig när man accepterar att bli fadder dvs att man lovar att sörja för barnet om föräldrarna dör samt att man ska se till att barnet växer i tro (om nu föräldrarna brister i denna mycket viktiga bit!)
    det var fint sa han, men lite för djupt i trobiten *hmm* vet inte om de vet innebörden heller med skeden {#lang_emotions_innocent}

hon e fransk kanske vi ska tillägga.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Mawe123 skrev 2009-10-24 22:47:25 följande:
    Fint vin att lagra från året barnet är född.
    mycket cool grej tyckte han.. "vem ska dricka upp den då?" fast skrattade =)
    det tyckte han va annorlunda =))
    mortillsju skrev 2009-10-24 22:47:59 följande:
    Andra förslag: ett halsband med berock där ni köper en ny berlock för varje gång barnet firar sin dopdag. en fin bok med klassiska sagor en sångbok ett fint uppslagsverk för barn (roligt i många år).
    sagorna gillade han med!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15