SmillaMilla skrev 2009-10-26 14:48:53 följande:
Åhhh det åt vi i går. I dag blir det pepparotskött, lite knas på dagarna här. Hamburgare på söndag o söndagsmiddagen på måndag
lunch va ju smidig. spaghetti o köttfärssås från i helgen.. =))
o igår va vi borta o åt.. oxroulader (stavning??) potatis, nån brunsås med svamp i, jätteblandad sallad o vinbärsgele.. o så kladdkaka o rabarberpaj med grädde elelr glass till efterrätt. snacka om söndagsmiddag!!!!
men nu.. står sitll.. hag ALLT typ i frys, kul o skåp o allt..
men inte sugen på att stå med nåt..
tror det blir egna hambrugare.. gott =))
måste handla bara *haha* sallad glömde jag.. o nån tomat.. ska ha yoghurt ändå med, o lägga på t paket med dhl, så ska ju ändå till ica.. =))
pratade med mamma nu om salgen.. hon har pratat om att följa med.. men vet inte.. ska till polen nu ju på ons o hemma på sönkväll.. så hon visste inte om hon orkade åka iväg igen OM det blir den 7:e
måste ringa syster o se hur hon skulle göra.. o bors x pratade om att hon ville med, absolut måste jag säga till sa hon
hmm.. nu gnäller min övertrötta son.. så åka till ica verkar det som nu.. får man lämna barn i bilen 2 min???

*suck*
känns lagom kul o ha med han i affären NU... lipar, gnäller, mamma e inte bäst, han vill att pappa ska komma hem, o ska gå upp för han inte vill va med mig mer..
vaken sen strax innan halv 7.. o det märks!!!!
tidig kväll för han..
nä.. ta tjuren vid hornen o ta på han byxor o hämta lillan från sängen o sen ica.. *suck*
oj vad jag kände för det..