Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-07 22:49:52 följande:
    Jaså..här har vi just nu överflöd av just gröna lurvar känns det som.. Och hörni..i vilken låt är det någon som har blivit påsatt av en elefant?
    VA? Känner inte igen det...
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 22:54:36 följande:
    Haha- JAAAA den är det ju..Kunde ju inte stämma bättre
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 22:53:16 följande:
    Jodå..jag har grymt detaljminne*allt onödigt fastnar* Allt snuskButte pratar om fick mig osökt att tänka på denna låt Vänta lite..det kommer snart...
    Tänkte på den men kom inte ihåg att elefanter var med
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 21:00:56 följande:
    Jaa stackars unge Köp fler jackor för katten God kväll i tråden! Idag har jag hämtat ut ett stort bokpaket med enbart Dora tema,Max fick en bok medan resten är julklappar.Han är heeelt överlycklig och sover just nu med sin nya bok
    Sötunge!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 21:05:16 följande:
    Ja jag fattar inte hur denna fula spanska tjatiga tjej kan påverka såå mycket*mamman vill utrota* Men Max har idag fått kläm på att räkna till nio tack vare boken
    Tur att Noel inte fastnat för Dora än. Fast å andra sidan så ser ju Iggly piggly ut som ett ollon

Bra med böcker. Noel räknar men missar lite siffror ibland. Blev lite paff när han fortsatte förbi 15 :-O
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2009-12-08 21:11:21 följande:
    Tur att Noel inte fastnat för Dora än. Fast å andra sidan så ser ju Iggly piggly ut som ett ollon Bra med böcker. Noel räknar men missar lite siffror ibland. Blev lite paff när han fortsatte förbi 15 :-O
    Skulle inte vara 15:- utan en sån här
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-08 21:21:07 följande:
    Tala inte om Iggly Piggly, det är invaderat av såna här. Böcker, gosedjur, MEga Bloks. Tjerna älskar det. Kul att han kan räkna långt.
    här med. Packa packa, biggle biggle och upsy bejsy heter de här

Ja, fast man får locka en del. Ett tag räknade han en, två, tre om allt men det har släppt nu
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-08 21:27:38 följande:
    Stora tjejen kan ju alla namn, hon kallar till och med sin egna sparkcykel för Og-Pogen Men Mini kallar alla figurer Pakka Pakka
    Visst är det konstigt hur fort de lär sig alla skumma namn?
    solouniko skrev 2009-12-08 21:28:02 följande:
    Ja den är verkligen SÅÅ fin IRL! Tack för att ni fick mig att välja den Haha ja, när man kommer in med glesa värkar till förlossningen säger Butt bara "hem och nuppa nu" hoho
    Tur man inte bor i Skåne då
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-08 21:35:21 följande:
    Ja eller hur! Ninky Nonken hette Kinky Kinky här ett tag innan hon fick det rätt
    *ASG*
    JsN skrev 2009-12-08 21:35:40 följande:
    Oj vad jag har trillat dit på kalendererbjudande idag... All dagens övertid gick åt (med råge). Men det var lite synd om mig som jobbade 7-20:30 MAT-byxor, kikkid-mössa, NS baggy sand och slutligen småfolk äppelmössa+vantar.
    Låter som fin shopping! Köpte också baggy sand
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15