Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-01 22:51:20 följande:
    Godkväll! Nä jag shoppar inte iaf. Fast en liiiiiten aning sugen på en småfolkoverall är jag allt! Men det går ju inte att köpa overall nummer tre till en unge som bor i det här landskapet som knappt har vinter alls. Jag tycker ju egentligen att det räcker med en.
    Hej hej!

Vilken overall är det? Har dålig koll på SMåfolks ytterkläder
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-01 22:55:30 följande:
    Den bruna med rosa på som finns hos småvi.
    Fin men jag håller med om att det är svårt att motivera 3 overaller när man bor här nere i söder
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-01 23:04:36 följande:
    Ja, det kan vara fel tid. OM inte snön kommer och folk får panik
    Tjollabolla skrev 2009-12-01 23:05:38 följande:
    Haha för mig bor ni ju nästan i norrland
    Haha...frågar du Norrlänningarna så bor vi i Söder
    stökmamma skrev 2009-12-01 23:11:25 följande:
    nu ska du vara snäll idag är nog första dan vi har haft minusgrader hela dan, nu har vi -4 här skulle det behövas en ny overall i 122, den 116 vi har är sååå nätt sen skulle Stella vilja ha en mindre gladare.... och ingen som vet var man hittar overaller i 152 el större? Mimmsa vill gärna ha en
    Här har det varit plus. +-0 är väl det normala stockholms-skit-vädret. ÄR så less nu och vill ha 20 minus (i alla fall 10) och massa snö
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-12-01 23:18:58 följande:
    va tror du vi längtar efter??  dec och inte ens minus förrän idag.... tom min fryslort hade sin (nya ) softshell jacka idag...
    Urtrist ju! Vill ha en sån vinter som det var 2006 eller om det var 2007 med massa snö som låg till april.
  • Duntoffla

Åh sötaste Milo i finfina kläder! Är så sugen på hajarna. För en gångs skull tycker jag bättre om JR än baby. Men pengarna...{#lang_emotions_undecided}

Buttelina skrev 2009-12-01 23:48:39 följande:
    lillebror ska ha jeans och skjorta samt en röd slipover medeluppklädd men ack så söööt
    Här blir det blåa jeans från HM, smalrandig blå/vit skjorta samt marinblå slipover från POP
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-01 23:54:53 följande:
    jaa barnen äger vars ett par
    Tjollabolla skrev 2009-12-01 23:57:01 följande:
    Å hajarna är underbara! För en gångs skull så passar verkigen stjärnorna enormt bra ihop med printet Gillar oxå JR hajarna mer, hade inte kunnat köpa baby, dom är ju röda
    Ja, många gånger gillar jag inte ärmarna på JR men dessa var fina. Äh, fåntratt, rött är FINT!

Gillar dock inte Molos nya knapp. Det är ngn liten symbol eller vad det är där. *gillar inte* Petig är man tydligen också
  • Duntoffla
    EJLM skrev 2009-12-02 00:02:35 följande:
    Hihi, jag har också en liten Milo (såg att det fanns en till;=).. Min grabbar ska få ha någon form av "finbyxor". Leon har ett par snygga från Knuckleheads som han hade förra julen också. Milo ska få några nya, gärna rutiga. Men har ej hittat några snygga...sedan tänkte jag antingen nån snygg skjorta och väst, eller bara någon annan fintröja...har beställt varsin svart kavaj till dem som blir pricken över i. Detta är verkligen en tråd för mig! Älskar verkligen barnkläder....brukar lägga ut dagens outfit på grabbarna i min blogg ibland. kram Erica erica.myshowroom.se
    Välkommen hit!
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 00:05:05 följande:
    Som sagt, petig är jag mest med rött och döskallar som jag är allergisk mot
    Ja, döskallar går bort.

OT tips- 40% på NS-mössor på Wiells
  • Duntoffla

Go kväll tjejer!

Kikar in en snabbis. Packar lite. Imorgon drar jag och A till Lysekil och Vann Spa. På lördag vidare till Varberg där vi ska bo på Varbergs kurhotell. På söndag blir det julshopping på Gekås Noel får bo hos mormor och morfar.

Nåväl...nu till min fråga- vet någon var det finns IdaT strumpor i större storlekar (24-25-26) gärna fraktfritt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15