• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ullis 10 skrev 2009-11-20 23:43:26 följande:

kan inte stava längre:) gonatt!
    Natti natti, dröm sött om Molo.
  • Morty
    MejaKiZnic skrev 2009-11-22 21:49:02 följande:
    Oj vad jobbigt, tycker också den lilla kan titta ut så man får se lite fler bebisar i bt Hoppas din pappa kryar på sig och farmor hittar tillbaka till vardagen, kram!
    Bubblis fyller väl år denna helgen. Så de har väl fullt upp med kalas.
    Hoppas allt är bra med Bubblan med familj.

Hej i tråden!
    Kan inte hitta kamera sladden så jag måste ha glömt den på jobbet. *hoppas* Så jag kan visa Moas jacka.

Idag har jag och maken vaccinerat oss. Lite kö men det tog ändå bara 40 minuter med 15 minuters väntan efteråt. Skönt att ha det gjort nu iaf. Lite öm i armen.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-22 22:39:02 följande:
    nån som vet var man kan köpa fina prisvärda fotoramar?? gärna svarta eller kanske vita... storlek max 30*45cm på fotot...
    IKEA??
  • Morty
    Preggi skrev 2009-11-22 22:46:59 följande:
    Vi har köpt där som jag är nöjd med iaf.. De kostar typ 49:-
    Billigt å bra!
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-22 22:47:04 följande:
    alltså vad tycker ni tjejer?? jag har tagit foto på barnen.. de hade lila/orange/röda kläder på sig och bakgrunden på bilderna är svart! hur ska jag göra med passepartouten och ramen? ska ramen vara svart och passepartouten vara vit eller? hmm eller ska jag strunta i passepartouten?
    Svårt....men jag tycker det låter som svart och utan passepartouten. Då får jag en bild framför mig *i hövvet iaf * där barnen verkligen syns t o m kanske lyser med sina härliga kläder.
  • Morty

Gonatt ska också ta och nanna. Måste först bara bädda med rena nytvättade sängkläder. *härligt*

• Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-23 15:23:39 följande:

Hej tjejer!Inte haft tid att kika in här så mycket senaste dagarna, Bubblis hade kalas igår, lilla räkan är numer en 3-åring Flytten blir av trots ett helt badrum som ska rivas och göras om då det va ett fuskbygge utan tätskikt under kaklet  Men nu är det löst så den 18:e åker vi äntligen från Sthlm.. Kommer inte hinna hänga här så mycket dock Å Molosarna som kommer får vänta då det kommer kosta oss multum denna flytt, men det är det värt Hämtat EKG bandspelaren idag på sjukhuset åxå, hoppas nu hjärtat sköter sig!!
    Stort GRATTIS till Bubblis!!! Stora sejjen ju!

Visst kostar det att flytta, men det kan det helt klart vara värt. Mer än en massa molosar..... du har ju fyllt på lite nu på salgen iaf. Det är viktigare att ni mår bra.
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 20:22:07 följande:
    Jag har inte sett de i någon webshop ännu men irl- köpte den blå direkt trots makens utfärdade lurvförbud Kan tänka mig att Matador snart lägger ut dock-de brukar vara tidiga.. Annars säger jag nya Småfolk
    Vad kostar de nya lurvarna? Den var ursnygg!!

Hej hopp i tråden!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15