• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-08 22:45:57 följande:
    Förresten - om nån fortfarande är uppe? Har ni röstat i Snövit-klänningen??? www.familjeliv.se/Disney/1.597559 Kom igen nu!
    *lyder*
    *röstat*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:39:50 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-163/m47892793.html gillar redaktionen idag...de LYSSNAR faktiskt på en när man säger att något inte riktigt stämmer...hoppas nu det blir rätt!
    oj... jag röstade igår, men visste inte att den va "fusk" tävlingen.
    tyckte faktiskt det va lite märkligt att den andra hade så många röster.. *inget speciellt enligt mig* flera va finare än den..
    men gissa vilken jag röstade på ?
    *håller tummarna för dig*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Incommunicado skrev 2009-10-09 11:07:32 följande:
    dax att äta frukost! Maken komer om en timme för lunch *asg* vi hörs!
    som här då
    sitter i morgonrock.. SKA duscha.. o äta.. o hämta sonen vid halv tolv!! *haha*
    hmm.. duscha idiotsnabbt o sen äta efter jag hämtat han..
    har paket o hämta med!!!
    o fick mina bambi på posten idag!!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

helt ot, men nån som vet om det e lönt att lägga ut en splitt ny didrikssons overall nu?
    den va gigantisk!! 80 passade Max,. som är 100 cm nu.. julia e 82 o hon drunknade i den...
    *har kort som ska in snart*
    hade tänkt ha den till dagis eg, men.. tja.. hon får väl ha 2-delat så länge till jag hittar nån.. haft såna problem..!!
    86 pop verkar sitta ok, men vill inte ha en helröd eg.. sen har flera sagt att pop lätt blir sliten på knän.. ?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

när man ser bilden på såå fina glada barn i snö blir man avundsjuk ju!!
    tänk va kul med snö o pulka för barnen.. =))
    men.. jag gillar inte snö o kallt eg.. liite, sen e det bra.. vill ha varmt =))
    kan dock åka pulka en heldag ute, med matsäck med sig
    sen hem i bastu o mscks framför öppen spis..
    hmm.. nu längtar jag NÄSTAN efter snö...

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:05:29 följande:
    grattis till isabell Butte =).... lj2 : GAH vilken GRYMT äcklig spindel....ve å fasa=S

såna har vi tyvärr hela vintern mer eller mindre.. SKITSTORA!!!
    första ggn jag såg en så började jag lipa av chocken.. *sååå livrädd för spindlar!*
    sist kastade jag min vågskål till tradera vågen över en som va på väg mot mig
    då va jag modig.. sen fick den va där till han kom hem ...
    man HÖR när de kommer springande.. *ryser*...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 17:08:55 följande:
    Men himmel! Den måste ju vara felmärkt?! Du, det var ingen trevlig spindel.... *ryyyyyyyyyyser*
    står 80 i den.. visst har jag hört folk säga att didrikssons e stora i stl.. men många skriver 80 (86) ju.. eller i text att den e som en 86:a.. inte att den e gigantisk!!!
    70 har ju inte samma slitsaker jag behöver åt henne på knä o rumpa =((
    sonen har 98 o 100 på sina overaller.. så.. tja.. minst som en 98 iaf.. han e som sagt 100 cm lång exakt nu.. o fyllde 3 i sept..
    så.. lillan har ingen overall igen...
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15