• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Olivers Mamma skrev 2009-10-09 22:19:28 följande:
    jag e vääääärldstrött, har shoppat en hel del, tyvärr va det väldigt utplockat i katvig men annat fick följa med hem. Fatta sicken dröm, gå helt ensam (med mitt sällskap) o plocka o handla i lugn o ro. fanns massa fint i småstorlekar men det var ingen som behövde det här hemma så det fick bo kvar i butiken...
    *LYX* !!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    JuliaochNelly skrev 2009-10-09 22:19:54 följande:
    Hej hej tjejer!! Tittar in ifrån hotel rummet & *viinkar*
    vinkar tillbaka.. =))
    inte många här =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Olivers Mamma skrev 2009-10-09 22:25:22 följande:
    verkligen, det va heeeelt underbart, fanns MASSA fint verkligen, allt från åkpåsar till prematurkläder o napphållare osv osv, men nu har jag blivit bortskämd, att kunna gå i lugnan ro utan att ngn annan kommer o roffar åt sig
    så med andra ord ska du inte på nån molo salg om du e bortskämd med att kunna välja i lugn o ro
    dom få ggr jag e själv o i lugn o ro går nog räkna på en hand
    så vad shoppades det för nåt?? lit emer exakt? *nyfiken*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Olivers Mamma skrev 2009-10-09 22:40:41 följande:
    En katvig rainsuit, ett par matchande gummistövlar (han har iofs redan ett par exakt likadana) världens finsate lurvfleeciga mala jacka, brun med turkos en jättefin mala hood, ett par svarta sobea velourbyxor, ett par mala petrol velour byxor. en nova star bear jacket men den kommer nog åka ut på tradden, den va grön o inte brun (måste sett fel i mitt shoufori = mitt ord) hmm, det va nog bara det, men nu på kvälen har maken varit iväg o köpt en åkpåse oxå hmmm va lite dte låter som....
    oj... =)) ska du / ha du lagt bild i bt elelr galleri? nyfiken på malalurven =)) *det andra med såklart... *
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Olivers Mamma skrev 2009-10-09 22:41:24 följande:
    hon som hade sveali.se innan stänger sin butik så hon har outlet
    hur många % har hon nu då? eller fasta priser på olika saker??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Therese1981 skrev 2009-10-09 22:47:20 följande:
    den är super fin=) och till 60%....
    oj.. vad kostade den då??
    hittat en didrikssons lurv till bra pris, nnå som vet nåt om den?? stlmässigt? efter tvätt osv??
    hon har en lurv, men inte sonen.. o hon har bara en svart... {#lang_emotions_innocent}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Olivers Mamma skrev 2009-10-09 23:21:37 följande:
    nja, jo visst finns det men inte till fyndpriser sen tycker jag det e kul o åka iväg p lite utflykt o så, på vägen hem bidde det lerums badpalats lj2, den är mer än en lurv den är himmelen på jorden, den är mjuk och känns riktigt varm oxå o fiiiiiiin
    så mer lurv typ.. =) som min kanske? jättemjuk fast lurv.. inte som molo, utan len som.. ja.. jättelen.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 18:29:56 följande:
    kan tillägga att de hade 70% på allt i butiken då det var konkurs utförsäljning... nästa gång blir det nog 90 % =P.... men då e det lite mer utplockat hehe
    vart????
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 18:29:56 följande:
    kan tillägga att de hade 70% på allt i butiken då det var konkurs utförsäljning... nästa gång blir det nog 90 % =P.... men då e det lite mer utplockat hehe
    o vilka dagar har de öppet????
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-10 18:35:02 följande:
    JIsses vad ni shoppar, tjejer! LÅter trevligt med babyproffsensalg också. Verkar som en billig bugaboo. Vet inte vad de kostar annars, förstås. Jag har fyndat, jag med. Eller tjejerna har. Lät de välja vinterjackor fritt på väla som är ganska stort. Michaela hittade en på bikbok. Kostade egentligen 700 men idag 200! Alicia hittade först ingen. Fanns iiiiiiiingen snygg alls Tills sist fick hon tag i en på stadium. Skulle ha den och ingen annan. Vågade knappt titta på prislappen. Gissa min glädje när det var en röd halvapriset lapp! 200 för den jackan med!
    oj vilka bra priser för jackor!!!!
    min stora börjar ju med ska välja själv .. typ alla kläder.. o hennes smak är inte som min.. om man säger så
    hon älskar det jag inte alls tycker e fint.. typ..
    på tal om o handla.. såg att hennes 134 jeans börjar bli alldeles.. måste köpa nya.. problemet e att det är 6st i just den modellen..! så dyr historia..
    jaja.. =))
    tur jag börjar jobba om 3 v då *eller inte* så jag får massa mer pengar i mån än mammapenningen
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15