Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Pepper79 skrev 2009-10-13 16:13:43 följande:
    Är också less på T. Väntar på paket som borde kommit för flera dagar sen. Dessutom har jag en som köpte en vara av mig på köp nu, men inte har personen betalat. *suck*
    HEJ!
    Varför sälja fina overallen?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-10-13 16:34:58 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-13 16:28:04 följande: tycker den känns alldeles för klumpig. hade kanske varit bättre med en mindre stl
    Jag bytte ju min 86 mot en 80 så jag hoppas de ska funka
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Varför ska ni ha så stora unga allihopa!? Jag vill ju ha 80 och 86

Sparar mej till salgen, då banne mej ska jag shoppa!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Godagens!

Ser att ni pratar lurvar... 92 funkar väll alltid!? Hur e de med 86, röd? Jag tänker oxå salg nu!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Jag har verkligen ett problem nu.... HÖST SKOR! Fyndade ett par nya kavatskor på t, när dom kom för 1,5 månad sen va dom stora som hus, idag när jag plockade fram dom e dom precis, nästan för små... VAD köper man nu!?

Ser att tråden utökats med ännu en danskbebis, GRATTIS ängeln!!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 19:34:32 följande:
    Köp Vikingskor-de funkar redan nu och i vinter
    Funkar de till T oxå då? De måste va nätta skor, hon kan ju inte gå annars E liksom inte så stadig denna unga damen. Bäst e helt klart gympadojjor!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Smultron: Fcik inte länken att funka... Men vinterskor finns ju redan här, å förhoppningsvis ska dom väll passa

Pepper: Ska kolla Pax, Tack!

Bubblan: 12000!?!? SHIT! De va väll nästan tom mer än Smultron {#lang_emotions_surprised} Jag e glad om jag får med mej 3000... Måtte de bara bli salg!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-10-15 20:18:50 följande:
    Kolla skoaffären här hemma. Där köpte ju jag pax höstkängor till småttarna. Du vet de orangesvarta till E och rosasvarta till A.
    Ska knalla ner där i morgon tänkte jag.Annars blir de familia hela familjen på söndag!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:20:06 följande:
    Det var FÖR mycket!!! Ska ta mycket mindre denna gång! Har kvar sen sist, det gick liksom inte att handla upp allt!!
    Då e man jävlar i de garderad, De gick INTE att handla upp, jag lovar, de hade säkert gått!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Vilka fina bilder i BT!

Liljan: Va de inte du som INTE hade såå mycke tjejkläder.... {#lang_emotions_dreamer}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morning girls!

Ser att det diskutteras sysslor och arbete. Jag förstår dej precis bubblan! Min man  (känns fortf skumt att säja de) han kör ju lastbil, borta lör-fre, sön-fre, sön-fre, 4e veckan LEDIG! Detta fick han igenom med sin chef efter T föddes.... Så han är som sagt helt ledig 8 dagar i mån. Nu sen jag började jobba så fullkommligt ÄLSKAR jag hans frivecka! T är inte alls på dagis den veckan utan dom är hemma 24/7, å jag jobbar ju man 75% som vanligt... Nu har han börjat inse att det är mer än gull i gull... Han får verkligen känna på hur det känns att dammsuga med en 1åring runt benen, hur de e att tömma diskmaskinen när ungen är i den, hur tvättställningen rivs för det är roligt att dra i kläderna... You name it! Att jag började jobba va verkligen viktigt för att han skulle förstå, han trodde de va en dans på rosor att gå hemma. Han är totalt slut på kvällarna om jag jobbar mina 6-7 timmar och dom har varit ensamma Så nu säjer han snarare... det är jätte mysigt att va hemma men mer avkopplande att jobba

Saken är ju den att jag vill jobba... å med nya huset så behöver jag jobba för att de ska gå ihop sej. Dock vill jag inte va där jag e idag men de är ett problem som vi försöker lösa... Drömmen är en 50% tjänst och så kan jag jobba extra en helg i mån och då jobba heldagar så får man inte lite till shoppingen där

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15