-
Vi har ju ett litet hotell här som har en del konferenser och festkvällar. Som julborden tex med 150 pers... då får man lätt ihop 15 timmar på en lördag, å nästan lika många på söndagen då de ska städas och gäras ordning... tufft som attan men samtidigt jätte kul mellan varvenOlivers Mamma skrev 2009-10-16 09:25:35 följande:Här hemma lessnade jag... Min man är arbetsnarkoman (o tur e väl det för jag e köpnarkoman) och han har typ aldrig vabbat o knappt varit hemma, vi har 330 föräldradagar kvar o vår son är 2,5 ÅR. jag har fått sköta allt krångel med kära försäkringskassan o allt annat pappersarbete. en dag fick jag nog och lekte ombytta roller, han skulle göra allt jag gjorde och jag skulle göra det han gjorde, efter en timme ville han ge upp men jag gav mig inte o nu så fort han säger ngt så säger jag bara att vi jättegärna kan byta om han vill Juliaochnelly, vilken efterbliven svärmor... så kan man ju inte säga till ett barn 1 och 1 är 3, det är min dröm att kunna jobba extra så en helg i månaden, det gör mycket faktiskt
Jag är ju igentligen servitris/bartender men det är inte ett yrke som funkar som småbarnsförälder!
-
Klart du ska fota de som e till salu!!Olivers Mamma skrev 2009-10-16 12:56:56 följande:ikväll ska jag fota hela min NS samling. Vill ni att jag ska fota sånt som e till salu också eller räknas inte dem iom att de inte används längre?
Kastar mej in här i värmen, de snäar på oss.. fast plusgrader så inget stannar... T sover middag sen väntar affären och mathandling inför helgen. På söndag ska vi ge oss ut på höstsko jakt! -
Tasha78 skrev 2009-10-16 13:12:22 följande:1 och 1 är 3 skrev 2009-10-16 13:10:51 följande: va snäll och blås inte hit snön bara
Jag lovar! Jag tycker dock att vi kan klara os sutan snö ett tag till.. Typ till 1a advent, då kan de snöa på eftermiddagen när de e julskyltning. Sen vill vi inte ha snö förrän den 23 dec! Så jobbigt att flytta i snö ju!
-
HEJ!!! Skönt med sjukskrivning. Man måste ju orka leva oxå!Tjollabolla skrev 2009-10-16 13:26:44 följande:Hej flickor! Tillbaka från läkare och ultraljud. Blev sjukskriven, så nu ska jag bara jobba 50% av 75%.. Hmm inte för många timmar, känns skönt! Kanske man kan göra någonting här hemma oxå om dagarna och inte bara ha ont. Vad händer här?
Låt höra...... POJKE ELLER FLICKA!?!?!?!?
-
Hej tjejer!
Allt bra här! Känns som jag varit off hur länge som helst...
Ensam igen efter en helg hela familjen. Har dock en lite gnällig T som fått ett stort blåmärke på kinden, det negativa med att gå, igårkväll damp hon rakt in i tvbänken...
Ängeln och incommun: GRATTIS till era underverk!
Smilla: KRAMAR till dej!
Liljan: GRATTIS, vilken härlig vinst!
-
HEJ!!!nikki2006 skrev 2009-10-18 19:02:28 följande:fixat
Hur e de med dej? läste om munsåren, har du provat sånn aplåster från apoteket? Dom lindrar ganska bra! Syns vi om en vecka!?
-
Nästa måndag, 26e alltså. Ja genomskinliga...nikki2006 skrev 2009-10-18 19:10:54 följande:1 och 1 är 3 skrev 2009-10-18 19:05:23 följande: vilken dag var det nu??? Är det de genomskinliga plåstren du menar??? -
Håller tummarna för att du orkar!! KRAM!nikki2006 skrev 2009-10-18 19:22:42 följande:1 och 1 är 3 skrev 2009-10-18 19:17:28 följande: Får köpa sånna då tack för tipset. Får se om jag orkar komma den 26. Får känna efter i veckan. kram nu kallar mannen och tv hi hi -
Hej tjejer!
Fick lämna jobbet för hämtning av sjukling på dagis... Min första vab dag! Hur sjutton gör man nu då? Anmäla, begära, intyg från dagis.. jag hänger itne med riktig....
-
Pimm: Visst har hon varit lite snuvig men de hör väll hösten och dagisstarten till!? Hon va pigg i morse, stor tallrik gröt och två mackor på dagis. Men nu, helt off och varig från ena ögat... min lilla fisa!
Melizza: Tack, jag hittade! Vilken djungel det här är alltså!