Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-10-10 11:59:19 följande:
    Så var det med M med. Den graviditen kändes typ hälften så lång som med P. Förutom sista månaden som var en pina.. Då kanske den här bebisen vill komma tidigare den med? Måste nog försöka övertala min man till en till...
    Det har ju absolut varit värre denna gång, speciellt nu dom sista veckorna, men Liam mådde jag ju toppen precis hela graviditeten.

Mm, dom misstänker väl det, är ju sjukskriven halvtid nu eftersom jag haft så mkt sammandragningar och livmodertappen var försvagad ganska så tidigt. Hoppas dock att liten stannar iaf i 2-3 veckor till, sen får den gärna komma.

Jaaaaaa, klart du måste
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:03:12 följande:
    åhh jag med!! är grymt bebis sugen
    Klart Butte ska ha bebis, o du brukar ju vara duktig på att få som du vill ju
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:08:17 följande:
    Nä men, vad har hänt? Hoppas ni mår bra iaf Hmm jag tror nog på en grabb! En MiniLiam
    Ingen fara med oss. Men sambons mamma ska opereras för knölar i bröstet på torsdag, vi vet ju inte än om dom är elak eller godartade eller om dom spridit sej så det är ju lite halv jobbigt nu i väntan. Känns bara så jäkla orättvist för allt går emot henne just nu, och hon är verkligen världens gulligaste och snällaste människa.

Tror du? Jaaa, jag är nog mest inne på det men ändå börjar jag tro lite på en flicka, vet inte riktigt varför, men förmodligen eftersom jag mått helt annorlunda denna gången, då får man ju lätt för sej sånt.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:14:44 följande:
    Ja jag har hela tiden tänkt att Liam får en lillebror. Men ja, jag är ju inte världens bästa på att gissa, jag var ju övertygad om att Milo var en tjej och att bebis i magen var en grabb Fast på andra brukar jag ha rätt... Ska bli spännande att se! Har ni namn? Åh fy vad trist med din sambos mamma... Sånt gör en sjukt nervös och man kommer på hur skört livet är... Hoppas det är bra knölar!
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då
    Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls.
    Har ni några namn?
    Ni skulle på köns ul va?

Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:20:57 följande:
    hoppas inte knutorna är nått farligt!! min mamma har opererat knutor i bröstn huum 4ggr tror jag.. aldrig varit någon fara håller tumsen att det är samma för svärmor
    Skönt att höra
    Man ställer ju alltid in sej på det värsta lixom. Men det är ju ganska nervöst nu innan man vet.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:34:28 följande:
    Meja är fint! Nja, om dom säger på fredag att det är en tjej så vågar vi nog tro på det, då är det ju andra gången så då betalar vi inte könsul Hoppas dom kan se bara så den inte kniper ihop...  Hmm ja vi har några namn till tjej, pojknamn är ju totalt omöjligt tycker jag! Vi har Mira eller Leia, jag gillar ju Majken men sambon totalvägrar så det kommer den aldrig få heta Pojknamn har vi absolut inga, hade svårt bara att komma på Milo  
    Meja är nog mitt nr 1 namn bland flickor, så det får det nog bli OM det är en tös.

Oooh vad spännande
    Pojknamn är verkligen super svårt, kommer inte på nåt som känns helt rätt.
    Mira är fint men det går bort här eftersom vi inte kan uttala r:en
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Kollade just magbilder och nog ser väl pyrets mage likadan ut som Liams va?
    V.36 (35+4) Sista magbilden, 2 dagar innan förlossningenLiam i v.36 (35+3)
    v. 36 (35+0)Pyret i v.36 (35+0)

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Back again.
    Har precis städat övervåningen, första dagen på länge som jag har lite energi i kroppen, antar att jag lär få ligga i soffan nu resten av dagen

Tänkte köra en runda på T men jag har verkligen ingenting att lägga ut just nu, Liams garderob kan verkligen inte rensas mera.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Olivers Mamma skrev 2009-10-10 14:27:20 följande:
    åh vi kan byta, jag har MINST 50 auktioner som bara MÅSTE ut
    Ojoj, då har du lite att göra
    Naaah, så många orkar jag inte med, men 10 st kanske.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15