Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

zingo74 skrev 2009-10-14 08:55:20 följande:
    Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?
    Jag hade nog kört på 86 ändå, som sagt, ärmar och ben går ju att vika upp.
    Jag köpte 92 till sonen när han var 17 månader.
    Gosis
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    saturnina skrev 2009-10-14 09:27:02 följande:
    Idag ska jag köpa en Elodie-mössa har jag tänkt. Men vilken ska jag köpa - såg att de fått påfyllning på babyshop. Jag vill ha både den med fågel och den nya i folklore-stil. Vilken är finast? Denna: www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... eller denna: www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... Någon som har en som vet hur de är i storlek? Lillan har jättelitet huvud... Sitter de verkligen bra?
    Jag tycker blossom bird är finast.
    Kan tyvärr inte hjälpa dej med storlek.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Kikar in en runda...
    tog mej en liten läspaus i soffan, skönt att ligga ner i lugn och ro en stund.
    Nu väntar jag på att postis ska komma, hoppas han har nåt litet paket till mej.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 12:50:38 följande:
    Vill du ha min pocket bok
    Jaaaaaaaaaaaa
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

S H I T...
    jag börjar ana att det snart blir bebis för vår del{#lang_emotions_sealed}

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 12:59:02 följande:
    Va!!!! Vad har hänt????
    Buttelina skrev 2009-10-14 12:58:21 följande:
    vaaaad har hänt??
    Jag var nere och tände i kaminen innan och när jag ställde mej upp så lixom blidde det alldeles blött i brallan, trodde jag blivit inkontinent men nu har det sipprat i 2 timmar{#lang_emotions_foot_in_mouth}
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-14 13:01:55 följande:
    gaaahh jag ryyyser!!! vad kul  men vilken vecka är du i
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 13:01:37 följande:
    Oj!  Vilken V är du i????? Har du ringt till förlossningen?
    Jag är i v.36 (35+6), alltså det är så sjukt för exakt på denna dagen i graviditeten så föddes Liam.

Har inte ringt förlossningen än, är lixom i chock här hemma
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 13:05:33 följande:
    Å men ring dem!!! Du kanske ska in på koll eller nåt? Gud va lustigt att det är exakt samma dag!!! Fy va spännande!!!! Ring ring ring!!!!!
    Ska ringa...snart Usch, jag blir ju alldeles nervös nu.
    Med Liam fick jag ju åka in och kolla ifall det var vattnet, vilket det var och då blev vi inlagda.

Jaaa, det är ju helt sjukt, exakt på dagen lixom. O jag som hade hoppats på att pyret skulle stanna några veckor till.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Men tänk om jag blir inlagd? Herregud jag har ju inte packat nån väska än, o så måste jag ju packa en väska till Liam o förbereda mormor och morfar på att vara barnvakt.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 13:09:29 följande:
    Å jag håller tumsen för er!!! Snälla meddela om du åker in så vi vet, man dööööör ju av spänning här vettu
    Håll alla tummar du kan
    Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt?

Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15