Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morning flickor.

Äntligen känner jag mej utvilad, Meja vaknade bara 1 gång inatt sen har hon sovit som en stock
    Nu börjar shopping suget smyga sej på igen, tips på söta råååååååsa pyttekläder?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Smiter in en runda.
    Meja sover och sambon tog precis med sej Liam ut till jobbet för att åka lite traktor

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej flickor
    Smiter in medans båda mina sötnosar sover, herregud så lugnt det blir på en gång

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Allt bra i tråden?
    Har precis tagit mej en tupplur, Meja var iiiiiinte snäll mot mamman inatt, bökade mest hela natten, hoppas på en bättre natt inatt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 14:55:55 följande:
    Meja kommer få fint paket imorgon du får muta med det så hon sover bra, börja tidigt vet du, flicka som hon är så blir hon säkert klädtokig
    ÅÅåh va kul Högg den direkt när jag såg den på T igår, hon kommer bli sååå söt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 15:00:21 följande:
    HAHA preciiis vad jag tänkte!!! URFUL! Däremot tror jag det silver-svarta är vääldigt fint  
    Ojaaaaa, det silver svarta ser verkligen underbart fint ut, en sån jacka måste nog Liam ha.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 15:01:29 följande:
    ja den är ganska liten för o vara en 56a så den ska nog passa snart Jättefin är den, syns bara på insidan att den är tvättad, tror inte det kommer störa dig. Den skulle ju iaf inte vara så fin på lillebror här
    Hoppas hon växer på sej så hon kan ha den snart då, än så länge så är 44 stort på henne

Naaah, lillebror hade nog inte varit så värst fin i den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 15:06:57 följande:
    Jo kan tänka mig det, hon är ju som Maia var, Maia drunknade i 44 första veckorna Jag har köpt några set i 38 på T till lillebror så jag är förberedd om det blir en liten plutt igen.
    Vi har köpt en del i 40/44 nu, hade mest i 50 annars men det är verkligen tok stort. Helt sjukt o små dom kan vara egentligen juh.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15