Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

O där somnade Liam, då blir det lördagsmys även för hans del ikväll då
    Gubben kollar på hockey och jag har super tråkigt...känns som jag kollat igenom varenda kategori på Tradera nu

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Butte

Guuuuud vilken söt present{#lang_emotions_kiss}, förstår att den var uppskattad.

Morning förresten.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-10-11 10:24:03 följande:
    Morrn morrn! Hur är det med er?
    Morning

Jodå, det är bra med oss, mår faktiskt ganska bra just nu, känns som energin börjat komma tillbaka.
    O med er?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hallå flickor.

Hemma igen efter lite jobb och sen läkar besök, är nu sjukskriven 100% månaden ut, livmodertappen var bara 2,2 cm nu. Börjar bli riktigt nervös att det snart är på gång så snääääälla håll alla tummar ni kan att pyret stannar i magen iaf i 2 veckor till.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll sötnosar.

Smiter in en runda i väntan på att Liam ska somna, tror dock han håller igång några timmar till. Imorgon ska jag till jobbet och plocka ur mitt skåp, känns lite halv konstigt att redan sluta, jag var ju iaf inställd på några veckor till. Men men, doktorn skrev VILA med stora bokstäver på min lapp så det är väl bara att lyda

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Har precis lämnat skrutten på dagis. Idag ska jag på tillväxt ul igen, får väl hoppas att pyret växt lite sen sist.

Såhär ser det ut hos oss i Småland idag, gissa om Liam var överlycklig när han vaknade och såg snöööööööö
    första snön 13 okt.JPG

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-13 08:17:23 följande:
    åhh men myyys!!! vad har du köpt för overall till liam nu då
    Super mysigt, fast just nu ser det ganska så blaskigt ut så snön försvinner nog snart igen.

He he, ingen
    Provade ju Molon på honom och den passade fortfarande, det var till o med lite att växa i
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Butte

Jaaaa, alltså jag tyckte det var växmån på alla håll o kanter faktiskt, så om han inte tar ett rejält skutt så tror jag nog den kan passa så gott som hela vintern.

IMG_4031.JPGSer iof lite tajt ut på bilden men det var den inte.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 08:47:50 följande:
    Vilken strlk har han där?
    Det är 86 på den
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 09:06:04 följande:
    Va!   ÅTTIOSEX Bubblis kommer nog använda sin 104 rätt snart!
    Ha ha, jaaa, men den måste va sjukt stor i storlek, han har ju lixom 98/104 i allt annat.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15