Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Får gå och "rädda" sonen, Bus är väldans glad han är hemma{#lang_emotions_dreamer} Är och bankar och stör honom, jättekul med småsyskon

• Everlonn

Busloppan har rea för alla sugna In och shoppa med er

Höstrea 30%-70% på nästan ALLT, se "REA"-fliken

• Everlonn

God morgon!

Bus har sovit med mamman och nu är mamman helt ledbruten! Och trött...*gäsp*

Begravningen av makens morfar gick bra, Bus var med på kaffet efteråt i sin fina Fransaklänning Hon fick massa beröm för den och makens mormor log så det var värt att ha henne med!{#lang_emotions_heart}

Igår var vi på stan, guuuuuud vad folk det var överallt!! Köpte lite julklappar till Bus, fyndade katvigtights för 49:- Ett skötbordsöverdrag för 10:-, orange frotte, skitcoolt! Sen kom jag hem med en katvigtröja jag redan har i samma storlek!!{#lang_emotions_embarassed} *pinsamt*

Är det bara jag förresten? Har blivit heeelt allergisk mot folk som är i affärer och hostar, går långa omvägar runt dom! Och med så mycket folk som det var i går så får jag bara rysningar och går ut från butiken igen! Näää fy, jag vill inte bli sjuk så jag ska bara handla tiiidigt Och inte precis vid barnbidrag och pension heller{#lang_emotions_dreamer}

Här har ju ingen blivit vaccinerad än Bus ska bli 27/11 sen jag 2/12 och maken 8/12 jo, sonen är ju vaccinerad förresten...

Tycker influensan är riktigt skrämmande

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-22 09:14:46 följande:
    Jag är vaken! Men jag är sååå trött efter konserten igår så jag orkar knappt skriva Håller med dig om folk som hostar illa i affärer, jag blir såå äcklad och sur för att dom drar sig ut när dom uppenbarligen inte mår bra.
    Du hade kul förstår jag Fundilerade på att åka till stan och byta den rackans katvigtröjan, visst har little kids corner öppet söndagar?

Vad gör du annars idag?{#lang_emotions_dreamer}
    jompa skrev 2009-11-22 09:22:28 följande:
    HihihihiFast det kan ju faktisk vara så att de haft en förkylning och hostan är det ändå som är kvar, den kan ju sitta i hur länge som helst.Jag blev förkyld förra veckan och har lite hosta nu som sitter kvar, men är ju bra i övrigt.Kan ju inte sitta hemma i en månad bara för det
    Jo, det är klart men man vet ju inte!
  • Everlonn
    Plummy skrev 2009-11-22 09:33:18 följande:
    Everlonn- vilken tröja är det du råkat köpa dubletter av?
    Lila-vit randigi 104
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-22 09:36:14 följande:
    Sitter så stilla som möjligt idag Japp, kids öppnar vid 12, tänkte själva åka in då. Vi var och kollade på vagn igår, en crescent Diva, men sambon vill inte byta. *morr* Vi måste kolla om ens kan ha ståbräda på vår sing...
    Jag som tänkte flörta mig till en lekdate{#lang_emotions_dreamer} Fast det kanske inte funkar så bra om du ska sitta still

För då kunde vi ju träffas på lkc först ju Såg en häftig ståbräda med sittmöjlighet där igår Det kommer nya grejer jämt!!
    LA Woman skrev 2009-11-22 09:40:24 följande:
    God morgon Håller fullkomligt med dig!! Hade ju en klasskompis som gick både och handlade i stans största stormarknad och på hockeymatch innan hon fårr provsvaren och när hennes läkare sagt att hon till 99% hade nya influensan En kompis berättade om en släkting som arbetar på akuten och fick in en man som trodde han hade nya influensan och var sur för att han inte kunde få provsvaren direkt, några timmar senare mötte hon honom i affären....Så, det är ju inte konstigt att smittor sprids snabbt!!!!
    Det är det som gör det så skrämmande, hur snabbt det sprids...
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-22 09:50:17 följande:
    Ah va synd, svärföräldrarna ska komma hit sen oxå. (superkul ) Ja det finns bara en ståbräda vi kan ha på vår vagn, men när vi skulle kolla sist fick dom inte ens på den inne på kids...
    Attans då Kul med besök från svärisarna (eller inte )

Men då måååste ni ju ha en ny vagn ju{#lang_emotions_dreamer} Det kan väl inte gubben argumentera mot? När inte ens de får på en ståbräda
  • Everlonn
    Plummy skrev 2009-11-22 09:52:50 följande:
    Ok Är det bra priser på gammal Katvig där? I "din" butik?
    99:- för t-shirtsarna, fanns lila midiapple, grön midiapple, gråvit randg, lilavit randig

Mer Tjollas butik än min Vi har en bit att åka...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15