Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-25 10:52:22 följande:
    Men ser nu att det står hallonröda kanter. Måste väll funka till anton?
    Men hallonlurven ser väldans rosa ut tycker jag...

Men Anton kan väl ha rosa kanter, det gör väl inget?
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-11-25 11:00:33 följande:
    Å vad bra!
    Hon sitter och äter IGEN dessutom, torra flingor med mjölk i mugg
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-11-25 11:10:14 följande:
    ha ha kan o kan, men är man 6 år så vill man inte ha rosa. Tack. då struntar jag i den.
    Nä, det är klart
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-11-25 11:21:53 följande:
    Hääärligt!! E äter inget alls just nu. Välling bara. Får väl vara så ett tag, tills han är ordentligt frisk.
    Usch ja, när de är sjuka så är det lite krisigt på matfronten Funderar på att beställa hem fler näringsdrycker så jag har hemma just in case..
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-25 13:34:24 följande:
    Hej flickor! Fick sms från Liljan. Hon hade inte öppnats ngt mer, men tappen hade blivit 2 cm kortare på bara några dagar. Hon är inlaggd och beordrad sängläge och har fått spruta för att skynda på mognaden och Lillens lungor....
    Oj då Låter inget vidare...de ger ju inte sprutan om det inte är fara å färde att han ska komma ut...
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-25 13:42:17 följande:
    Ja risken är nog att han kommer snart... Hoppas dom kan hålla honom inne iaf några veckor till. Hur tidigt kom Maia?? Hon kommer nog in i tråden ikväll, hennes sambo skulle ta dit datan till henne. Skittråkigt att ligga så ju! Hon fick bara gå upp när hon skulle gå på toaletten...
    Maia kom i 34+6
  • Everlonn
    Milliz skrev 2009-11-25 13:57:17 följande:
    Hej i tråden! Jag måste ta en paus i mitt adventspyntande känner jag Ojdå, hoppas att lillen stannar några veckor till iaf. I vilken vecka är hon nu?
    30+ nånting..var det 1?
  • Everlonn

Småtting har fyllt 2 år och det vill vi naturligtvis fira med fina erbjudanden.

Köp 1 plagg så får du 20% på din beställning. Kod: FEST20
    Köp 2 plagg och få 25% på din beställning. Kod: KALAS25
    Köp 3 plagg eller fler och få 30% på din beställning. Kod: JUBILEUM30

Koderna gäller på kläder till ordinarie pris. Tyvärr känner inte koderna av om det redan är rea på kläderna så önskar du även beställa från rean ber vi dig lägga en separat beställning. Vi korrigerar i detta fall frakten i efterhand.

Vi firar från om med NU till och med söndagen den 29 november. 

Välkommen in i butiken och fira med oss på www.smatting.se

Inte min butik förstås...

• Everlonn

Ooouuuuh!!!!!!!!! Micke på B&R har fått in nyheterna!!!!! Fiiina fjärilströjan ligger och väntar på mig!

Det kom robotar, hajar, fjärilar, tjejregnbåge!!!Han skulle försöka lägga upp i webshoppen under dagen{#lang_emotions_tongue_out}

TJEJER!!! NYHETERNA HAR LANDAT I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!

• Everlonn

Här kommer man med spännande nyheter så är det ingen här{#lang_emotions_undecided} Ja ja, går väl och gör lite nytta istället då

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15